50 نکته برای ساختن یک دنباله دار گسترده اینستاگرام

اینستاگرام در حال حاضر سریعترین شبکه اجتماعی است. نیمی از کاربران اینترنت جهان اکنون در آن هستند . با این وجود ، حتی اگر تصاویر شگفت انگیز ارسال کنید ، اغلب کشیدن مخاطب با اندازه مناسب می تواند مشکل باشد. این برای هر کس که تازه کار خود را شروع کرده است بسیار دلسرد کننده است.

در اینجا 50 نکته برای کمک به شما در افزایش چشمگیر موارد زیر در Instagram وجود دارد.

آنچه در این نوشته خواهید خواند:

1 پاسخگو باش

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است و هدف اصلی آن ایجاد بستری برای معاشرت در افراد است. بنابراین شرکت ها باید از آن به عنوان فرصتی برای تعامل مستقیم با پیروان استفاده کنند. به هرگونه نظر ، س questionsال یا شکایتی که در مورد پست های خود دریافت می کنید پاسخ دهید. اگر شخصیتی داشته باشید و مخاطبان خود را تأیید کنید ، احتمال پیوند آنها با نام تجاری شما بیشتر است.

2. نظرات را ترک کنید

خود را محدود به پاسخ دادن به افراد در پست های خود نکنید. درمورد محتوای کاربران دیگر به آنها دسترسی پیدا کرده و نظرات خود را ارائه دهید. از عکس های آنها تعریف کنید و سعی کنید مکالمه ها را شروع کنید.

این را فرصتی برای انسانی سازی نام تجاری خود ببینید. افراد اگر علاقه و اشتیاق صادقانه ای به دیگران داشته باشند و کاملاً روی تبلیغات متمرکز نشوند ، افراد بیشتر جذب آنها می شوند.

3 دیگران را دوست داشته و به اشتراک بگذارید

بسیاری از کاربران اینستاگرام فقط برای دنبال کردن سایر حساب ها نیستند. آنها همچنین امیدوارند که مورد توجه قرار گیرد ، مطالب خود را ارسال کنند. پسندیدن و به اشتراک گذاری این محتوا باعث احساس قدردانی آنها می شود و ممکن است مورد پسند شما قرار بگیرند.

مارک هایی که محتوای ساخته شده توسط کاربر را مورد استقبال قرار می دهند و آن را جشن می گیرند ، تمایل بیشتری برای جوامع اینترنتی دارند این حتی می تواند آنها را ترغیب به تولید محتوا با نام تجاری شما کند و در نتیجه باعث افزایش آگاهی شود.

4. دیگران را دنبال کنید

یکی از بهترین راه های جذب فالوور این است که خودتان افراد را دنبال کنید. در صورت تمایل آنها معمولاً مورد توجه قرار می گیرند و شما را دنبال می کنند.

به دنبال کاربرانی باشید که در جمعیت شناسی مخاطبان هدف شما هستند. به ویژه ، سعی کنید با نفوذترین افراد را در جوامع مربوطه دنبال کنید. اگر این ارقام شما را دنبال کنند و محتوای شما را به اشتراک بگذارند ، ممکن است بتوانید برخی از پیروان آنها را بدست آورید.

5. ارسال هر روز

برای هر حساب موفقیت آمیز در اینستاگرام ، جریان مداوم محتوا ضروری است. شما باید هر روز چیز جدیدی ارسال کنید تا در بالای خبرهای مردم بمانید. در حالی که محدودیتی در میزان ارسال پست در یک روز وجود ندارد ، اما باید از بارگذاری زیاد مطالب به دنبال کنندگان خود جلوگیری کنید. کمی فاصله دهید.

6. در بیشترین ساعات بهینه منتشر کنید

مطالعه توسط هافینگتون پست متوجه شد که ساعت 2 صبح و 5 بعد از ظهر است بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام بود. این ساعاتی است که کاربران به احتمال زیاد محتوای شما را مشاهده و تعامل می کنند.

با این حال ، ممکن است متوجه شوید که زمان های مختلف برای شما بهتر کار می کنند. شما باید آزمایش کنید و نتایج را تجزیه و تحلیل کنید. همچنین می توانید از SocialFox استفاده کنید تا ببینید محتوای شما در چه زمان هایی بهترین عملکرد را دارد.

7. یک برنامه منظم داشته باشید

بعد از اینکه فهمیدید کدام زمانها تعامل بیشترین عملکرد را دارند ، ایجاد کنید یک برنامه زمان بندی شده و محتوای خود را در فواصل منظم منتشر کنید. این امر به دنبال کنندگان شما امکان می دهد هر روز منتظر آن باشند.

ابزارهای مختلفی وجود دارد ، مانند بعدا ، برای کمک به شما در ایجاد برنامه ارسال خود.

8. استفاده از HASHTAGS

هشتگ ها سریع ترین راه برای جلب توجه در هر شبکه اجتماعی هستند. وظیفه اصلی آنها اتحاد سیستم عامل است. هر چیزی که در یک هشتگ محبوب ارسال شود ، در مدت زمان کوتاهی توسط بسیاری از افراد مشاهده خواهد شد.

با هشتگهایی که انتخاب می کنید هدفمند باشید و مطمئن شوید که محتوا به موضوع آن مربوط باشد.

9. HASHTAGS خود را ایجاد کنید

هنگامی که خود را در اینستاگرام تثبیت کردید ، سعی کنید یک هشتگ بی نظیر از خود بسازید. این می تواند بخشی از یک کمپین باشد ، یا فقط یک هشتگ با اهداف عمومی باشد که شما ارائه می دهید.

اگر افراد کافی آن را گسترش دهند ، می تواند ویروسی شود و توجه برند را جلب کند.

10 TAG PEOPLE

اینستاگرام امکان برچسب گذاری افراد در تصویر شما را قبل از انتشار ارائه می دهد. این می تواند به نفع شما باشد. به عنوان مثال می توانید حساب های تأثیرگذار را برچسب گذاری کنید و پیروان آنها هنگام مرور در فید اکتشاف ، محتوای شما را می بینند.

اگرچه از این ویژگی سو abuseاستفاده نکنید. اگر محتوا غیرمرتبط با حساب ذکر شده باشد ، احتمالاً هرزنامه نادیده گرفته می شوید و قلمداد می شوید.

11. دنبال کنندگان خود را بیابید تا یک دوست را برچسب بزنند

محتوای قابل بازسازی ایجاد کنید و به دنبال کنندگان خود بگویید اگر دوستشان برای دوستشان مناسب است ، آنها را نشان کنند. همچنین می توانید محصولی را در اختیار شما قرار دهید و از دنبال کنندگان خود بخواهید که دوستانی را که دوست دارند دوست خود را برچسب گذاری کنند.

این نوع ارسال ها بسیار رایج است و تمایل دارد مانند آتش سوزی گسترش یابد. می توانید از آنها برای نشان دادن شوخ طبعی استفاده کنید.

13. استفاده از EMOJIS

صرف نظر از احساس شما در مورد شکلک ها ، اثبات شده است که آنها یک ابزار ارتباط تصویری موثر هستند. آنها به طرز چشمگیری در کمک به ایجاد لحن و احساسات یک پست مفید هستند. حتی برخی دریافتند که با استفاده از شکلک ها میزان رشد پیروان خود را سه برابر کرده است .

14. به یک داستان INSTAGRAM بگویید

داستان های اینستاگرام ، که پست های موقتی هستند و از بین می روند در عرض 24 ساعت ، می تواند برای به روزرسانی ، تبلیغ محصولات یا اطلاع رسانی در مورد فروش فلش استفاده شود. این کار به کاربران انگیزه می دهد تا شما را دنبال کنند تا در جریان اتفاقات جدید قرار بگیرند.

15. استفاده از تبلیغات INSTAGRAM

ویژگی دیگری که در اختیار شماست تبلیغات اینستاگرام . با گزینه های سفارشی سازی ، می توانید تبلیغات خود را بر روی مشخصات خاص جمعیتی متمرکز کنید. انجام این کار باعث افزایش اثربخشی آنها و جذب افرادی می شود که بیشتر تمایل دارند حساب شما را دنبال کنند.

16. مخاطب خود را به اقدام فراخوانید

گاهی اوقات مستقیم ترین روش بهترین است. نگران نباشید از زیرنویس های پست خود استفاده کنید و از بینندگان بخواهید شما را دنبال کنند. از مزایای پیگیری شما مانند به روز بودن در مورد آخرین اخبار و پیشنهادات به آنها اطلاع دهید. ممکن است دریابید که تنها چیزی که لازم است یک حرکت ساده است تا آنها را در مسیر درست جمع کنید.

17. از نظرات و پیشنهادات بپرسید

در زیرنویس های عکس خود س askingال بپرسید. اینها ممکن است س questionsالاتی در مورد مارک تجاری باشد ، یا ممکن است یک درخواست کلی نگرش نسبت به یک موضوع خاص باشد. افراد در شبکه های اجتماعی دوست دارند هر زمان فرصتی پیدا کردند نظرات خود را ابراز کنند. حتی ممکن است برخی از کاربران ایده های ارزشمند و خلاقانه ای داشته باشند که می تواند جهت کمپین های شما را شکل دهد.

18. به بازخورد گوش دهید

اگر با مطالب خود طلا بزنید ، بینندگان شما را در نظرات به شما اطلاع می دهند. به آنچه م worksثر است توجه کنید و سعی کنید موفقیت های خود را تکرار کنید. در مورد هر اقدام اشتباهي كه انجام دهيد همين طور است. انتقادات و شکایات را نادیده نگیرید. آنها می توانند شما را به سمت مسائلی سوق دهند که مانع از جذب بیشتر دنبال کنندگان می شود.

19. با مضمون محتوای خود

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که بر زیبایی شناسی تأکید دارد. جذابیت اصلی عکس و محتوای ویدئو است ، بنابراین انتظار می رود مارک ها کیفیت و کیفیت بصری خود را در نظر داشته باشند. اکثر مارک ها تمایل دارند در یک موضوع بصری خاص حل و فصل شوند. این کمک می کند تا محتوای آنها متحد شود و بلافاصله قابل شناسایی باشد.

20. فیلترها را عقلانه انتخاب کنید

اینستاگرام انتخاب گسترده ای از فیلترها را ارائه می دهد. با این حال ، فقط به طور تصادفی شروع به استفاده از آنها نکنید.

مقدار معقولی از تحقیقاتی انجام شده است که فیلترها بیشترین جذابیت را برای مردم دارند. قبل از غواصی وقت بگذارید و داده ها را بررسی و مرور کنید. همچنین اجتناب از فیلترها کاملاً قابل قبول است. اگر تصاویر شما سبک کافی بدون فیلتر دارند ، فقط از آنها استفاده کنید همانطور که هست.

21. ویرایش نکنید زیاد

برخی از افراد ویرایش عکس را بیش از حد انجام می دهند و از تصاویر کاملاً خوب کلافه هایی ایجاد می کنند. به عنوان مثال فیلترهای زیادی می توانند کیفیت تصویر را گل آلود کنند. بارگذاری چشمهای چشم مطمئناً پیروان بالقوه را می ترساند. مقداری خویشتنداری نشان دهید. همانطور که می گویند ، کمتر می تواند بیشتر باشد.

22. VIDEOS ایجاد کنید

اکثر قریب به اتفاق محتوای اینستاگرام از عکس تشکیل شده است. ویدئوها فقط اندکی بیش از 10٪ از کل پست ها را تشکیل می دهند. با این حال ، آنها تقریباً 18٪ از نظرات بینندگان را ایجاد می کنند. این بدان معناست که فیلم ها منطقه ای استفاده نشده از سیستم عامل هستند. با ارسال فیلم های جلب توجه کننده و با کیفیت بالا می توانید جذابیت جدی پیدا کنید.

23. اینستاگرام را به صورت زنده امتحان کنید

در سال های اخیر ، به ویژه در وب سایت هایی مانند Twitch و Periscope ، محبوبیت بیشتری کسب کرده است. بنابراین جای تعجب نیست که اینستاگرام ویژگی ویدیوی زنده رایگان خود را راه اندازی کرده است.

می توانید از Instagram Live برای تعامل در زمان واقعی با مخاطبان خود استفاده کنید. سعی کنید جلسه ای داشته باشید که در آن به س questionsالات پاسخ دهید و نظرات را همانطور که به نظر می رسد پاسخ دهید. این نوع رویدادها باعث جذب بسیاری از کاربرانی می شود که می خواهند از آن لذت ببرند و در طول جریان شناخته شوند.

24. نامزد شوید

نگاهی بیندازید که پشت صحنه عملیات شماست. بسیاری از مردم نسبت به نحوه فعالیت شرکتها واقعاً کنجکاو هستند. این همچنین به آنها امکان می دهد نام تجاری را با عنصر انسانی تری مرتبط کنند ، این امر به اعتماد سازی شما در مشتریان کمک می کند.

24. نقل قول ها را به اشتراک بگذارید

ارسال قیمت یک روش ساده و سریع برای تولید محتوا است. نقل قول هایی را انتخاب کنید که تفکر عمیق را برانگیزد و احساسات را برانگیزد. حتی اگر ساخت آنها آسان تر باشد ، نباید در کیفیت این پست ها کم کنید. یک متن ساده انجام نمی شود. در طراحی آن ، از انتخاب قلم تا پس زمینه ، توجه داشته باشید.

25. سطح بالایی از کیفیت را حفظ کنید

پیروان شما پست های شما را با استاندارد خاصی نگه می دارند. شما باید تلاش کنید تا انتظارات آنها را برآورده کنید. ارائه مداوم محتوای با کیفیت بالا اطمینان از محکم نگه داشتن آنها و پیوستن بسیاری دیگر به آنها را تضمین می کند.

26. محصولات آینده را اذیت کنید

هر چند وقت یک بار به پیروان خود نگاه کنید. برخی از محصولات آینده یا هر پروژه ای را که ممکن است روی آن کار کنید به آنها نشان دهید. این می تواند باعث ایجاد هیاهو و ایجاد پیروان جدید شود.

اگر بخواهید ، می توانید با افزودن رمز و راز به این تمسخرها ، فریبی را برانگیزید. کمی محصول را مبهم کنید ، و سرنخ های رمزآلود را در زیرنویس ها وارد کنید. حتی می تواند مجموعه ای از تمسخرهای مداوم برای ایجاد اعتیاد به مواد مخدره تا کشف نهایی وجود داشته باشد.

27 نوشتن عناوین قانع کننده

هر یک از مطالب شایسته عنوان مناسب است. برخی از مطالب ممکن است فقط یک یا دو کلمه را تضمین کنند ، در حالی که دیگران به یک یا دو جمله احتیاج دارند. در هر صورت ، شما می خواهید زیرنویس های شما جذاب باشد. این باعث افزایش لذت بینندگان می شود و به آنها دلیل می شود که شما را دنبال کنند.

28. مطالعه آنچه محبوب است

برای مرور دوره ای اینستاگرام کمی وقت بگذارید. به محتوایی توجه کنید که بیشترین توجه را به خود جلب کرده و سعی کنید دلیل محبوبیت آن را دریابید. آیا این سبک بصری است یا شاید موضوع تصویر باشد؟

با مشاهده روند می توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید. اگر چیزی را مشاهده کردید که فکر می کنید با مارک شما کاملاً مطابقت دارد ، از آن الهام گرفته و آن را متعلق به خود کنید.

29. کلاژ بسازید

کلاژ عکس می تواند محتوای قابل توجهی ایجاد کند. با استفاده از برنامه هایی مانند طرح بندی ، PhotoFrame ، عکس کلاژ ، InstaCollage یا شبکه عکس .

30. بر چهره ها تمرکز کنید

هنگام تماشای تصاویر ، افراد تمایل به جذب چهره دارند. این یک غریزه طبیعی است. ما بیشتر ارتباطات غیر کلامی خود را از طریق بیان و نشانه های صورت انجام می دهیم.

مطالعات نشان داده است که تصاویر دارای چهره 38٪ پسندیدن بیشتر و 32٪ نظر بیشتر در اینستاگرام نسبت به افراد بدون. اگرچه لازم نیست هر تصویری چهره داشته باشد ، اما داشتن برخی از موارد عاقلانه است.

31. عکس پروفایل خوب را انتخاب کنید

تصاویر نمایه مهم هستند. هر بار که شخصی به صفحه اینستاگرام شما مراجعه می کند ، این تصویر را در بالای صفحه مشاهده می کند. یکی را انتخاب کنید که به نظر شما بهترین برند باشد. همچنین ، اطمینان حاصل کنید که 110px در 110px ، که نسبت ابعادی یک به یک است ، زیبا به نظر برسد.

32. شبکه خود را منسجم نگه دارید

مورد بعدی که بازدید کنندگان در صفحه شما متوجه می شوند شبکه شما است. این نمای کلی از تمام پستهای موجود در خبرمایه شما است. قبل از انتشار ، می توانید از شبکه خود پیش نمایش کرده و موارد را به دلخواه خود منتقل کنید. ممکن است برخی از تصاویر در کنار یکدیگر قرار بگیرند ، بهتر به نظر برسند ، بنابراین شبکه را مرتب کنید تا زمانی که یکپارچه به نظر برسد.

33. اینستاگرام خود را در بازاریابی فیزیکی خود بگنجانید

این روزها ، بازاریابی فیزیکی (بیلبوردها ، تابلوها ، آگهی ها و غیره) معمولاً فضایی برای حضور در شبکه اجتماعی شما دارد. این به طور معمول شامل آیکون ها و نام های کاربری سایت هایی مانند Facebook و Twitter است. شما باید اینستاگرام خود را در بازاریابی فیزیکی نیز اضافه کنید.

34. TARGET NICHE Groups

همیشه بهتر نیست که شبکه خود را به صورت گسترده پخش کنید. با شبکه ای به تنوع اینستاگرام ، گاهی اوقات دلجویی از همه مشکل است. وارد انجمن های کوچکتر و تخصصی شوید که در جمعیتی مورد نظر شما قرار دارند.

با دنبال کردن برخی از حساب ها و پسندیدن محتوای آنها ، با آنها پیوند برقرار کنید. سپس محتوایی از خود تولید کنید که برای آنها هدف قرار گرفته باشد. این گروه های ویژه اغلب به نفع مخاطبان گسترده تر نادیده گرفته می شوند. آنها از شما برای تأمین علایقشان قدردانی خواهند کرد.

35. در مورد مخاطبان رقیب خود

به کاربرانی نگاه کنید که مارک هایی را دنبال می کنند که با SocialFox در برابر شما رقابت می کنند . اینها افرادی هستند که می خواهید آنها را به خود جلب کنید.

از همان روشهای ذکر شده در بالا با گروههای طاقچه استفاده کنید. هدف شما باید ارائه جایگزین جذاب برای رقبا باشد. به مخاطبان خود نشان دهید که از واکنش پذیری و معاشرت بیشتری برخوردار هستید.

36. از خرید دنبال کنندگان خودداری کنید

خدمات زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد تعداد زیادی از دنبال کنندگان جعلی را خریداری کنید. برخی از شرکت ها این کار را انجام می دهند تا ظاهر محبوبیت خود را نشان دهند. اگرچه ممکن است خرید فالوور وسوسه انگیز باشد ، اما انجام این کار اشکالات عمده ای دارد.

بزرگترین مشکل وجود وب سایت هایی است که به افراد اجازه می دهد تعداد واقعی پیروان یک حساب را بررسی کنند. اگر دنبال کنندگان بخرید و کسی شما را مجبور به انجام چنین کاری کند ، ممکن است برند شما به دلیل ساختگی و صمیمی نبودن شهرت پیدا کند.

بهترین گزینه پرورش یک جامعه واقعی و پر رونق از خودتان است. در ابتدا ممکن است کوچک باشد ، اما نسبت به هر لژیون ربات بسیار وفادارتر و معتبرتر خواهد بود.

37. جامعه خود را تعدیل کنید

هر شرکتی مسئولیت دارد که جوامع خود را تا حد ممکن مثبت و فراگیر کند. این شامل اطمینان از این است که بحث در بخشهای نظرات شما از کنترل خارج نخواهد شد.

هیچ کس نمی خواهد به جامعه ای بپیوندد که مردم آن را مرتباً مورد آزار و اذیت قرار می دهند و به یکدیگر حمله می کنند. جامعه خود را از نزدیک تحت نظر داشته باشید و سریع در حل تعارضات باشید. اگر حذف نظرات و مسدود کردن کاربران برای حفظ آرامش ضروری است ، پس همین کار لازم است.

38. تبدیل به حساب تجاری

اگر قبلاً حساب کاربری ندارید ، قطعاً باید سوئیچ را در نظر بگیرید. بسیاری از ویژگی های انحصاری مانند دکمه تماس و دسترسی به ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام همراه آن است.

39. مرور با تجزیه و تحلیل

ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام ، مانند ما ، اطلاعات حیاتی زیادی درباره پیروان خود به شما ارائه می دهد. می توانید حقایق مختلفی راجع به آنها یاد بگیرید ، مانند زمان هایی که بیشترین فعالیت را در سیستم عامل دارند. همچنین می توانید بفهمید کدام یک از پست های شما بیشترین موفقیت را داشته است ، بنابراین می توانید نقاط قوت خود را تقویت کرده و کیفیت مطالب خود را ارتقا دهید.

40. BIO خود را گسترش دهید

حتی اگر به نظر بی نتیجه می رسد ، اما نباید از بیوگرافی اینستاگرام خود غافل شوید. این یکی از قسمتهای صفحه شما است که بازدیدکنندگان قبل از اینکه تصمیم بگیرند که می خواهند شما را دنبال کنند ، به آن نگاه می کنند. از bio خود استفاده کنید تا اطلاعات مربوط به شرکت خود را در اختیار آنها قرار دهید ، آنها را از طریق پیوند به وب سایت اصلی خود بفرستید یا فراخوان اقدام را در آن گنجانید.

41. شامل GEOTAGS

آیا هیچ یک از عکسهای شما در یک محیط قابل توجه گرفته شده است؟ سپس باید آن را برچسب گذاری جغرافیایی کنید. هر کسی که از همان برچسب جغرافیایی استفاده کند یا آن را جستجو کند ، قادر به دیدن آن خواهد بود. علاوه بر این ، می توانید با استفاده از برچسب های جغرافیایی مکان واقعی تجارت خود را به بینندگان ارائه دهید.

42. با نفوذ کار کنید

از بازاریابی تأثیرگذار در حالی که می توانید. اینفلوئنسرها چهره های تأثیرگذاری در هر شبکه اجتماعی هستند. نظرات و توصیه های آنها توسط بسیاری از کاربران ارزیابی می شود.

ثابت شده است که همکاری با افراد تأثیرگذار یک استراتژی بازاریابی برنده است. آنها اغلب صادق و قابل اعتماد قلمداد می شوند. بنابراین اگر آنها محصولی را تأیید کنند ، پیروان آنها علاقه مند می شوند. با هر نفوذی که ممکن است از نام تجاری شما لذت ببرند تماس بگیرید. محصولات رایگان را برای بررسی به آنها پیشنهاد دهید. اگر اینفلوئنسر مشتاق به نظر می رسد ، می توانید آنها را به عنوان یک سفیر رسمی مارک در نظر بگیرید.

43. بیایید یک مهمان از آن استفاده کند

تصرفات در اینستاگرام جایی است که به شما مهمان اجازه می دهد برای مدتی کنترل حساب شما را بدست آورد. مهمان می تواند یک تأثیرگذار یا یک سفیر برند باشد. این همچنین می تواند یک فرد مشهور باشد ، مانند وقتی حساب کاربری اینستاگرام ماری کلر در انگلیس به سرآشپز مشهور تس وارد برای یک هفته اجازه کار را می دهد . این رویدادها یک روش جالب برای ادویه دادن به خوراک شما و تزریق برخی دیدگاه های جدید به آن است.

44. اینستاگرام خود را در وب سایت خود ارتقا دهید

بازدیدکنندگان وب سایت اصلی شما از حساب Instagram شما اطلاع نخواهند داشت ، مگر اینکه آنها را به آن پیوند دهید. چرا یک نشان را در جایی از صفحه قرار ندهید تا به آنها اطلاع دهید؟

45. حسابهای اجتماعی خود را پیوند دهید

شبکه هایی مانند فیس بوک و توییتر گزینه هایی برای پیوند دادن حساب اینستاگرام خود به آنها را دارد. شما باید این کار را انجام دهید تا بتوانید محتوای خود را همزمان به چندین شبکه ارسال کنید.

46. از افراد دعوت کنید برای پیوستن به INSTAGRAM

برخی از پیروان شما در سیستم عامل های ذکر شده قبلی ممکن است هنوز شما را در اینستاگرام دنبال نکنند. شما باید از آنها بخواهید که این کار را انجام دهند.

47. مسابقه های برگزار

مسابقات در آوردن افراد جدید عالی هستند ، زیرا آنها با انگیزه جایزه به دست می آیند. یک نوع مسابقه معمول شامل درخواست از کاربران برای ارسال عکس ها یا فیلم های خود است. سپس شما از میان ارسال ها برنده ای را انتخاب می کنید. فراموش نکنید که برای احراز صلاحیت از هر شرکت کننده ای بخواهید که شما را دنبال کند.

48. HAVE GIVEAWAYS

تنها راه جذب کاربران با مطالب رایگان نیست. شما به سادگی می توانید محصولات را هدیه دهید. با این حال ، هنوز هم باید اول از دیگران بخواهید که شما را دنبال کنند. همچنین می توانید از آنها بخواهید که پست را به اشتراک بگذارند یا دوستانشان را برچسب گذاری کنند.

49. اعلان ها و درخواست های خود را دریافت کنید

فریاد کشیدن جایی است که یک حساب کاربری حساب دیگری را به دنبال کنندگان خود پیشنهاد می کند. به هشتگهایی مانند # s4s ، #freeshoutouts ، #shoutoutforshoutout و #outoutoutoutout #shoutout نگاه کنید. باید حسابهای زیادی پیدا کنید که مایل به انجام معامله باشند.

50 شریک همکاری های مشترک

مارک های مشابه دیگری نیز در اینستاگرام وجود دارد. می توانید سعی کنید با آنها همکاری کنید و با هم در یک تبلیغ کار کنید. این ممکن است به شکل یک مسابقه مشترک ، یک هدایا یا یک تبلیغ باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *