6 راه شگفت انگیز برای توسعه اینستاگرام خود با Pinterest

از بسیاری جهات ، Instagram و Pinterest را می توان دو روی یک سکه دانست. هر دوی آنها در حال حاضر از نظر بصری بیشترین شبکه های اجتماعی هستند. با این حال ، آنها نمی توانند متفاوت تر باشند.

اینستاگرام پلتفرمی است که برای افراد طراحی شده است. هر کاربر تصاویر و ویدیوهای منحصر به فرد خود را که ایجاد کرده است بارگذاری می کند و سپس آنها را در صفحه خود ارسال می کند. همچنین یک وب سایت جزیره ای است. تنها جایی که می توانید پیوندهای قابل کلیک را در آن قرار دهید بیوگرافی شما است. هر نام تجاری که از اینستاگرام استفاده می کند نیز باید از بهترین ابزار تجزیه و تحلیل Instagram ، SocialFox استفاده کند تا بینش مفصلی از مشارکت برند خود کسب کند.

در همین حال ، Pinterest مسیر کاملاً مخالف را طی می کند. بر جنبه مشترک اشتراک گذاری محتوا تمرکز دارد. کاربران در Pinterest شبکه هایی از پیوندها و تصاویر خارجی ایجاد می کنند که دارای جذابیت کولاژ هستند.

بحث فوری که بسیاری به آن می پردازند این است که کدام بهتر است. هر دو نقاط قوت و ضعف خود را دارند و برخی افراد ترجیح واضحی برای یکی نسبت به دیگری قائل می شوند.

اما اگر به شما بگویم که آنها می توانند با هم کار کنند ، چه می شود؟ اینکه بتوانند رویکرد یکدیگر را تکمیل کنند؟

درست است. طعم های متضاد اینستاگرام و پینترست می توانند مانند یک ساندویچ خوشمزه کره بادام زمینی و ژله هماهنگ شوند.

برای خوردن آماده هستید؟ اگر چنین است ، ادامه مطلب را بخوانید و این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از Pinterest برای افزایش حضور خود در اینستاگرام استفاده کنید.

1. اشتراک گذاری محتوای INSTAGRAM در PINTEREST.

اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که عکس های اینستاگرام خود را در Pinterest پین کنید. این یک فرآیند ساده است که زمان بسیار کمی طول می کشد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصویر را ذخیره کنید ، آن را بارگذاری کنید و سپس قبل از ارسال یک پیوند مستقیم به پست اینستاگرام اضافه کنید. Voilà ، کار تمام شده است!

اوه ، و فراموش نکنید که قبل از ارسال برخی زیرنویس ها را بنویسید. در اینجا می توانید تکه ای از زمینه پشت تصویر را ارائه دهید. محدودیت کاراکتر به اندازه اینستاگرام نیست ، اما هنوز هم برای ایجاد چیزی جالب برای جلب بینندگان کافی است.

همچنین ، اگر پست شما دارای چندین تصویر است ، ممکن است بخواهید ترکیب آنها را در نظر بگیرید. چیزی برای Pinterest که همه آنها را در یک تصویر واحد ادغام می کند. این یک فرصت عالی برای ایجاد محتوای منحصر به فرد فقط برای مخاطبان Pinterest است.

بهترین قسمت داشتن عکس های شما در Pinterest این است که همیشه سبز باقی بمانند. برخلاف اینستاگرام ، Pinterest تصاویر را بر اساس تاریخ بارگذاری آنها ترتیب نمی دهد. این بدان معناست که کاربران می توانند آنها را بدون نیاز به جستجوی گاهشماری پیدا کنند. هر پینی که محبوب شود برای مدتی همچنان ترافیک قابل توجهی خواهد داشت.

2. سازماندهی با تخته های موضوعی.

یکی از جذابیت های اصلی Pinterest توانایی ایجاد و تنظیم تابلوها است.

تخته ها مجموعه ای از پین ها هستند که توسط کاربر انتخاب می شوند ، یا جامعه ای از کاربران آنها معمولاً حول یک موضوع ، ایده اصلی یا ارتباط بصری جمع می شوند. برخی از آنها دارای محتویات بسیار متنوعی هستند ، از جمله پیوندها به تصاویر ، پست های وبلاگ ، دستور العمل ها ، مقاله ها ، فیلم ها و بسیاری موارد دیگر. > جذابیت این تابلوها در نحوه نمایش آنها در صفحه است. چیزی که به طرز عجیبی جذاب و راضی کننده در مورد نحوه تدوین محتوا وجود دارد. برای بسیاری ، این منبع الهام است.

شما نمی توانید به چشم ها و افکار خود اجازه دهید از تصویری به تصویری دیگر در سراسر جهان سرگردان شوند. این می تواند به جرقه زدن ایده ها یا ایجاد روحیه خاص در شما کمک کند.

با در نظر گرفتن این موضوع سعی کنید از عکس های اینستاگرام خود یک تخته بسازید. آنها را از نظر زیبایی شناسی یا موضوع مورد نظر گروه بندی کنید. در صورت مناسب بودن محتوا ، می توانید مطالب دیگر کاربران را در صفحه خود قرار دهید.

یک تابلوی م imaginationثر تخیل بیننده را به خود جلب کرده و آنها را تشویق می کند تا منابع پین های مورد علاقه خود را جستجو کنند.

3. TORY A STORY.

کل فرهنگ ما بر اساس روایت است. ما در رویدادهای متوالی فکر می کنیم و از طریق داستان با یکدیگر ارتباط برقرار می کنیم. ما داستان ها را در صفحه نمایش خود می بینیم ، داستان های مربوط به ادبیات خود را می خوانیم و داستان ها را در اخبار دنبال می کنیم.

چرا این کار را می کنیم؟

زیرا داستانها معنی دارند. آنها رویدادها را به گونه ای می بافند که هدف و نتیجه را نشان دهد. از طریق آنها می توانیم درک بیشتری از خود و جهان پیرامون خود داشته باشیم.

Pinterest یک پلتفرم با پتانسیل قصه گویی فراوان است. با استفاده از تابلوهای موضوعی ، می توانید اطلاعات به هم پیوسته را که تصویر بزرگتری را تشکیل می دهند ، وصله کنید.

بنابراین ، چه کاری می توانید انجام دهید؟

به یک دلیل ، می توانید داستان نام تجاری خود را بازگو کنید به منابع مختلفی در مورد کسب و کار خود از اینستاگرام ، فیس بوک ، وب سایت اصلی ، وبلاگ ، فروشگاه و هرجای دیگر در کنار هم قرار دهید. تاریخچه آن را بگویید ، چه کسی آنجا کار می کند ، چه چیزی می فروشید و چگونه امیدوارید تأثیر بگذارد. نام تجاری خود را به شخصیتی کاملاً گوشتی تبدیل کنید که مخاطب بتواند آن را بفهمد و با آن همذات پنداری کند.

بسیاری از داستانهای دیگر نیز وجود دارد که می توانید بیان کنید. شما می توانید جامعه خود را کاوش کنید ، یک سفرنامه ثبت کنید یا یک رویداد مهم محلی را که در آن شرکت کرده اید به اشتراک بگذارید. امکانات روایت بی پایان است.

4. از کلمات کلیدی برای انتقال ترافیک بین سایت ها استفاده کنید.

کلمات کلیدی در Pinterest بخش ضروری راهنمای کاربران به محتوایی است که آنها به دنبال آن هستند.

چندین مکان وجود دارد که در آن می توان کلمات کلیدی را اضافه کرد. اول از همه ، می توانید آنها را در پین خود زیرنویس ها قرار دهید. همچنین می توانید کلمات کلیدی را در نمایه خود و همچنین عنوان و شرح تابلوهای خود قرار دهید.

اگر از WordPress برای انتشار در وب سایت اصلی خود استفاده می کنید ، می توانید کلمات کلیدی را از طریق تگ های alt به تصاویر وصل کنید. وقتی مستقیماً به هم متصل می شوند ، به Pinterest منتقل می شوند. کافی است آنها را در کادر با عنوان “متن جایگزین” وارد کرده و هر یک را با کاما جدا کنید.

سعی کنید کلمات کلیدی خود را مرتبط و تا حد ممکن خاص نگه دارید. کلمات کلیدی بیش از حد عمومی به اندازه کلمات کلیدی جذاب تر جذب نمی شوند. اگر به جمعیت شناسی خاصی توجه کنید بیشتر مورد توجه قرار خواهید گرفت.

با پر کردن کلمات غیر مرتبط از سیستم سوء استفاده نکنید. کاربران Pinterest یا پین های شما را نادیده می گیرند و یا حتی ممکن است آنها را به عنوان هرزنامه گزارش کنند.

کمی زمان بگذارید تا آخرین روندها را مشاهده کنید. به دنبال کلمات کلیدی قابل توجهی باشید که مناسب نام تجاری شما باشد. می توانید از آنها برای تأثیرگذاری بر محتوای اینستاگرام خود استفاده کنید. سپس وقتی تصاویر خود را بین دو سایت به اشتراک می گذارید ، جذابیت فوری متقاطع وجود خواهد داشت. این ممکن است آنها را مجبور کند تا در نتیجه بیشتر از اینستاگرام شما دیدن کنند.

5. LEVERAGE محتوای تولید شده توسط کاربر.

بسیار شبیه به Instagram ، Pinterest یک منبع غنی برای جمع آوری محتوای تولید شده توسط کاربر . میلیون ها هنرمند با استعداد در وب سایت وجود دارند که هر روز کارهای خود را به نمایش می گذارند.

بگویید که در حال مرور صفحات Pinterest هستید. تصویری را مشاهده می کنید که توجه شما را به خود جلب می کند. شاید کاملاً با سبک بصری نام تجاری شما مطابقت داشته باشد یا یکی از محصولات شما را به شیوه ای مبتکرانه درگیر کند. شاید حتی الهام بخش یک کمپین بازاریابی جدید باشد.

اگر می خواهید ، می توانید آن را در حساب اینستاگرام خود مشاهده کنید.

به یاد داشته باشید که ابتدا مجوز بخواهید. اگر عکاسی شخص دیگری را بدون رضایت بکشید ، ممکن است دچار مشکل جدی قانونی شوید. علاوه بر این ، اخبار سرقت خلاق می تواند به اعتبار نام تجاری آسیب برساند.

همیشه با پیروان خود با احترام رفتار کنید. به مخاطبان خود نشان دهید که مشارکت آنها ارزشمند و قابل تقدیر است. هرگز کاری نکنید که اعتماد آنها شکسته شود. این باعث می شود آنها تمایل بیشتری برای تولید محتوا و اشتراک گذاری آن با شما داشته باشند.

6. با قوی ترین تأثیرگذارها کار کنید.

تأثیرگذاران در هر شبکه اجتماعی. حتی در Pinterest تعداد زیادی از افراد تأثیرگذار وجود دارند که به دلیل توانایی طراحی تابلوها مشهور هستند.

پس چرا با یکی از آنها نیروهای خود را پیوند ندهید؟

یک تأثیرگذار پیدا کنید که حساسیت او مطابقت داشته باشد. نام تجاری ، و سپس از آنها بخواهید تصاحب کنند. از آنها دعوت کنید تا تابلویی را با شما به اشتراک بگذارند. محتوای اینستاگرام و جاهای دیگر را برای آنها تهیه کنید. در تصمیم گیری های خود به آنها آزادی کامل بدهید.

نتایج ممکن است شما را شگفت زده کند. برخی از اینفلوئنسرها می توانند بر روی نام تجاری شما تغییری ایجاد کنند که قبلاً به آن فکر نمی کردید.

اگر تصاحب به خوبی انجام شود ، می توانید با اینفلوئنسر مشارکت مداوم ایجاد کنید. این می تواند به یک معامله سودمند متقابل برای هر دو طرف تبدیل شود. در ازای همکاری مداوم آنها ، می توانید در عوض محتوای آنها را تبلیغ کنید.

بزرگترین مزیتی که از همکاری با افراد تأثیرگذار به دست می آورید این است که به دنبال کنندگان آنها دسترسی پیدا می کنید. این یک راه مطمئن برای تقویت دسترسی شما و گسترش آگاهی از نام تجاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *