6 روش شگفت آور برای رشد اینستاگرام خود با Pinterest

از بسیاری جهات ، اینستاگرام و Pinterest را می توان به عنوان دو روی یک سکه دید. هر دو از نظر بصری ترین شبکه های اجتماعی در حال حاضر هستند. با این حال ، آنها نمی توانند متفاوت تر باشند.

اینستاگرام بستری است که به افراد اختصاص دارد. هر کاربر تصاویر و فیلم های منحصر به فرد خود را که ایجاد کرده بارگذاری می کند و سپس آنها را در صفحه خود ارسال می کند. همچنین یک وب سایت جزیره ای است. تنها مکانی که می توانید پیوندهای قابل کلیک را وارد کنید ، بیوگرافی شما است. هر مارکی که از اینستاگرام استفاده می کند همچنین باید از بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام ، SocialFox استفاده کند تا بینش دقیقی در مورد نام تجاری خود کسب کند.

در همین حال ، Pinterest مسیر کاملا مخالف را طی می کند. این برنامه بر جنبه اشتراکی به اشتراک گذاری محتوا تمرکز دارد. کاربران موجود در Pinterest شبکه های مختلفی از پیوندها و تصاویر خارجی را می سازند که جذابیتی شبیه به کلاژ دارند.

استدلال فوری که خیلی ها می روند این است که کدامیک بهتر است. هر دو نقاط قوت و ضعف خود را دارند ، و برخی از افراد تمایل مشخصی نسبت به دیگری دارند.

اما اگر به شما بگویم که آنها می توانند با هم کار کنند چه؟ اینکه آنها می توانند رویکرد یکدیگر را تکمیل کنند؟

درست است. طعم های متضاد اینستاگرام و Pinterest می توانند مانند یک ساندویچ کره بادام زمینی و ژله خوشمزه با هم متحد شوند.

آماده یک لقمه هستید؟ در این صورت ، ادامه مطلب را بخوانید و این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از Pinterest برای گسترش حضور در اینستاگرام خود استفاده کنید.

آنچه در این نوشته خواهید خواند:

1 محتوای INSTAGRAM را در PINTEREST به اشتراک بگذارید.

اولین کاری که می توانید انجام دهید اینست که عکسهای اینستاگرام خود را در Pinterest پین کنید. این یک فرآیند ساده است که زمان بسیار کمی به طول می انجامد.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که تصویر را ذخیره کنید ، آن را بارگذاری کنید و سپس قبل از ارسال یک لینک مستقیم به پست اینستاگرام اضافه کنید. وویلا ، کار تمام شد!

اوه ، و فراموش نکنید که قبل از ارسال برخی از زیرنویس ها را بنویسید. در اینجا می توانید یک قطعه متن در پشت تصویر ارائه دهید. محدودیت کاراکترها به همان اندازه که در اینستاگرام وجود دارد ، نیست اما هنوز هم برای ساختن چیز جالب برای جلب بینندگان کافی است.

همچنین ، اگر پست شما چندین تصویر دارد ، ممکن است بخواهید کنار هم قرار دهید چیزی برای Pinterest که همه آنها را در یک تصویر واحد ادغام می کند. این یک فرصت عالی برای ساختن محتوای اختصاصی فقط برای مخاطبان Pinterest شما است.

بهترین قسمت برای داشتن عکسهای خود در Pinterest این است که همیشه سبز هستند. برخلاف اینستاگرام ، Pinterest تصاویر را بر اساس تاریخ آپلودشان مرتب نمی کند. این بدان معناست که کاربران می توانند آنها را پیدا کنند بدون اینکه مجبور شوند از طریق منبع خبری زمان سنجی کنند. هر پین محبوب شده برای مدتی مداوم به بازدید قابل توجهی ادامه خواهد داد.

2. با تابلوهای مضمونی سازماندهی کنید.

یکی از مهمترین جذابیت های Pinterest ، توانایی ایجاد و نظارت بر تابلوها است.

تابلوها مجموعه ای از پین ها هستند که توسط کاربر انتخاب می شوند ، یا جامعه ای از کاربران. آنها معمولاً حول یک موضوع ، ایده اصلی یا ارتباط تصویری جمع می شوند. برخی از آنها حاوی مطالب متنوعی هستند ، از جمله پیوند به تصاویر ، پست های وبلاگ ، دستور العمل ها ، مقالات ، فیلم ها و بسیاری موارد دیگر.

فکر کنید که این یک عنوان کتاب چند رسانه ای در اینترنت است.

شما نمی توانید اجازه دهید چشم ها و افکار خود را از تصویر به تصویر دیگر در سراسر صفحه سرگردان کنند. این می تواند به جرقه زدن ایده ها کمک کند یا روحیه خاصی به شما بدهد.

با در نظر گرفتن این نکته ، سعی کنید تابلویی از عکسهای اینستاگرام خود بسازید. آنها را براساس زیبایی شناسی یا موضوع آنها گروه بندی کنید. اگر احساس راحتی می کند ، محتوای سایر کاربران را در صفحه خود وارد کنید.

یک صفحه موثر تخیل بیننده را جذب می کند و آنها را ترغیب می کند تا منابع پین های مورد علاقه خود را جستجو کنند.

3. یک داستان بگویید.

کل فرهنگ ما توسط روایت پیش می رود. ما در حوادث متوالی فکر می کنیم و از طریق داستان با یکدیگر ارتباط برقرار می کنیم. ما داستان ها را در صفحه های خود تماشا می کنیم ، در ادبیات خود داستان می خوانیم و اخبار را دنبال می کنیم.

چرا این کار را می کنیم؟

چون داستان ها معنی دارند. آنها رویدادها را به گونه ای با هم می بافند که هدف و نتیجه را نشان می دهد. از طریق آنها می توانیم احساس بیشتری نسبت به خود و جهان پیرامون خود بدست آوریم.

Pinterest پلتفرمی است که دارای قابلیت های زیادی برای قصه گویی است. با استفاده از تابلوهای مضمونی ، می توانید اطلاعات بهم پیوسته ای را که تصویر بزرگتری را تشکیل می دهد ، وصله کنید.

بنابراین ، چه کاری می توانید انجام دهید؟

برای یک چیز ، می توانید داستان مارک خود را بگویید. . منابع مختلفی درباره کسب و کار خود از اینستاگرام ، فیس بوک ، وب سایت اصلی ، وبلاگ ، فروشگاه و هر جای دیگر جمع کنید. تاریخچه آن را بگویید ، چه کسی در آنجا کار می کند ، چه چیزی می فروشید و چگونه می توانید تأثیر خود را بگذارید. نام تجاری خود را به شخصیتی کاملاً سالم تبدیل کنید که مخاطب بتواند آن را درک کند و با او همذات پنداری کند.

داستان های زیادی نیز وجود دارد که می توانید بگویید. شما می توانید جامعه خود را کاوش کنید ، یک سفرنامه را مستند کنید یا یک رویداد مهم محلی را که در آن شرکت کرده اید به اشتراک بگذارید. امکانات روایت بی پایان است.

4. استفاده از کلید واژه ها برای رانندگی در بین سایت ها.

کلمات کلیدی در Pinterest بخشی ضروری از راهنمایی کاربران به محتوایی است که آنها جستجو می کنند.

مکان های مختلفی وجود دارد که در آن می توان کلمات کلیدی را اضافه کرد. اول از همه ، می توانید آنها را در پین خود قرار دهید زیرنویس ها . همچنین می توانید کلمات کلیدی را در نمایه خود و همچنین عنوان و توضیحات صفحه خود وارد کنید.

اگر از وردپرس برای انتشار در وب سایت اصلی خود استفاده می کنید ، می توانید کلمات کلیدی را از طریق برچسب های alt به تصاویر پیوست کنید. این موارد در صورت اتصال مستقیم به Pinterest منتقل می شوند. نگران نباشید ، آنها را در کادر با عنوان “متن جایگزین” وارد کنید و هر یک را با کاما جدا کنید.

سعی کنید کلمات کلیدی خود را مرتبط و تا حد ممکن خاص نگه دارید. کلمات کلیدی بیش از حد عمومی به اندازه سایر کلمات جذاب جذابیت بیشتری را به خود جلب نخواهند کرد. اگر به اطلاعات جمعیتی خاصی بپردازید بیشتر مورد توجه شما قرار می گیرد.

با پر کردن کلمات غیر مرتبط از سیستم سو abuse استفاده نکنید. کاربران Pinterest پین های شما را نادیده می گیرند یا حتی ممکن است آنها را بعنوان هرزنامه گزارش کنند.

برای مشاهده آخرین روندها کمی وقت بگذارید. به دنبال هر کلمه کلیدی قابل توجهی باشید که متناسب با نام تجاری شما باشد. می توانید از آنها برای تأثیرگذاری بر محتوای اینستاگرام خود استفاده کنید. سپس هنگامی که تصاویر خود را بین دو سایت به اشتراک می گذارید ، جذابیت فوری متقاطع وجود دارد. در نتیجه ممکن است در نتیجه آنها بیشتر به اینستاگرام شما مراجعه کنند.

5. محتوای تولید شده توسط کاربر.

Pinterest دقیقاً مانند اینستاگرام ، منبع غنی برای جمع آوری محتوای تولید شده توسط کاربر . میلیون ها هنرمند با استعداد در وب سایت وجود دارند که هر روز کارهای خود را انجام می دهند.

بگویید که در حال مرور صفحات Pinterest هستید. تصویری را می بینید که نظر شما را جلب می کند. شاید کاملاً با سبک بصری برند شما مطابقت داشته باشد یا یکی از محصولات شما را به روشی مبتکرانه درگیر کند. شاید حتی باعث ایجاد یک کمپین بازاریابی جدید شود.

اگر می خواستید ، می توانید ویژگی های آن را در حساب اینستاگرام خود مشاهده کنید.

به یاد داشته باشید که ابتدا اجازه بگیرید. اگر بدون رضایت شخص دیگری را بکشید ، ممکن است دچار مشکل جدی حقوقی شوید. علاوه بر این ، اخبار مربوط به سرقت خلاقانه می تواند به اعتبار برند آسیب برساند.

همیشه با پیروان خود با احترام رفتار کنید. به مخاطبان خود نشان دهید که مشارکت های آنها ارزشمند و قابل تقدیر است. هرگز برای شکستن اعتماد آنها کاری انجام ندهید. این باعث می شود که آنها تمایل بیشتری به تولید محتوا و به اشتراک گذاری آن با شما داشته باشند.

6. با تأثیرگذارترین تأثیرگذارها کار کنید.

تأثیرگذاران در هر شبکه اجتماعی. حتی در Pinterest حتی تعداد زیادی از اینفلوئنسرها وجود دارند که به دلیل توانایی خود در طراحی تابلو مشهور هستند.

پس چرا با یکی از آنها نیروها را متحد نمی کنید؟

یک تأثیرگذار پیدا کنید که حساسیت های او مطابقت داشته باشد نام تجاری ، و سپس از آنها بخواهید که تصرف کنند. از آنها دعوت کنید تا تابلویی را با شما به اشتراک بگذارند. از اینستاگرام و مکان های دیگر به آنها محتوا بدهید. در تصمیم گیری ها به آنها آزادی کامل دهید.

نتایج ممکن است شما را متعجب کند. برخی از اینفلوئنسرها می توانند مارک تجاری شما را تغییر دهند که قبلاً هرگز به آن توجه نکرده باشید.

اگر تسخیر در این کشور به خوبی انجام شود ، می توانید یک همکاری مداوم با تأثیرگذار ایجاد کنید. این می تواند برای هر دو طرف به یک معامله سودمند متقابل تبدیل شود. در ازای همکاری مداوم آنها ، می توانید مطالب آنها را در ازای آن تبلیغ کنید.

بزرگترین مزیتی که از کار با تأثیرگذاران کسب می کنید دسترسی به پیروان آنها است. این یک روش مطمئن برای تقویت دسترسی شما و گسترش آگاهی از برند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *