6 روش شگفت انگیز برای رشد اینستاگرام با Pinterest

از بسیاری جهات، اینستاگرام و پینترست را می‌توان دو روی یک سکه دانست. هر دوی آنها بصری ترین شبکه های اجتماعی در حال حاضر هستند. با این حال، آنها نمی توانند بیشتر از این متفاوت باشند.

اینستاگرام پلتفرمی است که برای افراد طراحی شده است. هر کاربر تصاویر و ویدیوهای منحصر به فرد خود را که ایجاد کرده است آپلود می کند و سپس آنها را در صفحه خود پست می کند. همچنین یک وب سایت جزیره ای است. تنها جایی که می‌توانید لینک‌های قابل کلیک را اضافه کنید، بیوگرافی شماست. هر برندی که از اینستاگرام استفاده می کند باید از بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام، SocialFox نیز استفاده کند تا بینش دقیقی در مورد تعامل با برند خود به دست آورد.

در همین حال، Pinterest مسیر کاملاً مخالف را در پیش می گیرد. این بر جنبه اشتراکی اشتراک محتوا تمرکز دارد. کاربران در Pinterest وب‌هایی از پیوندها و تصاویر خارجی می‌سازند که جذابیت کلاژ مانندی دارند.

استدلال فوری که بسیاری به آن می‌روند این است که کدام یک بهتر است. هر دو نقاط قوت و ضعف خود را دارند و برخی افراد ترجیح می دهند که یکی بر دیگری ترجیح داده شود.

اما اگر به شما بگویم که آنها می توانند با هم کار کنند چه؟ اینکه آنها بتوانند رویکرد یکدیگر را تکمیل کنند؟

درست است. طعم‌های متضاد اینستاگرام و پینترست می‌توانند مانند یک ساندویچ کره بادام‌زمینی خوشمزه و ژله به‌صورت هماهنگ به هم بپیوندند.

آماده‌اید یک گاز بخورید؟ اگر چنین است، ادامه دهید و این مقاله به شما نشان خواهد داد که چگونه می توانید از Pinterest برای گسترش حضور خود در اینستاگرام استفاده کنید.

1. محتوای اینستاگرام را در پینترست به اشتراک بگذارید.

اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که عکس های اینستاگرام خود را در پینترست پین کنید. این یک فرآیند ساده است که زمان بسیار کمی می برد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصویر را ذخیره کنید، آن را آپلود کنید و سپس قبل از ارسال، یک لینک مستقیم به پست اینستاگرام اضافه کنید. وای، کار تمام شد!

اوه، و فراموش نکنید که قبل از پست کردن، چند زیرنویس بنویسید. در اینجا می توانید یک قطعه از زمینه پشت تصویر ارائه دهید. محدودیت کاراکتر به اندازه‌ای که در اینستاگرام وجود دارد نیست، اما همچنان برای ایجاد چیزی جالب برای جذب بینندگان کافی است.

همچنین، اگر پست شما دارای چندین تصویر است، ممکن است بخواهید در کنار هم قرار دهید. چیزی برای Pinterest که همه آنها را در یک تصویر ادغام می کند. این یک فرصت عالی برای ایجاد محتوای انحصاری فقط برای مخاطبان پینترست است.

بهترین بخش داشتن عکس‌های شما در Pinterest این است که همیشه سبز باقی می‌مانند. برخلاف اینستاگرام، پینترست تصاویر را بر اساس تاریخ آپلود آنها مرتب نمی کند. این بدان معنی است که کاربران می توانند آنها را بدون نیاز به کاوش در فید زمانی پیدا کنند. هر پینی که محبوب شود، برای مدتی طولانی همچنان ترافیک قابل توجهی خواهد داشت.

2. سازماندهی با تابلوهای موضوعی.

یکی از جذابیت‌های اصلی Pinterest توانایی ایجاد و مدیریت تابلوها است.

تخته‌ها مجموعه‌ای از پین‌ها هستند که توسط کاربر انتخاب می‌شوند، یا جامعه ای از کاربران آنها معمولاً حول یک موضوع، ایده مرکزی یا ارتباط بصری مونتاژ می شوند. برخی از آنها حاوی طیف گسترده ای از محتوا هستند، از جمله پیوندهایی به تصاویر، پست های وبلاگ، دستور العمل ها، مقالات، ویدئوها، و بسیاری موارد دیگر.

آن را به عنوان دفترچه یادداشت چند رسانه ای در اینترنت در نظر بگیرید.

جذابیت این تابلوها در نحوه نمایش آنها در صفحه است. چیز عجیبی جذاب و رضایت‌بخش در مورد نحوه گردآوری محتوا وجود دارد. برای بسیاری، این منبع الهام است.

نمی‌توانید اجازه ندهید که چشم‌ها و افکارتان از تصویری به تصویر دیگر در سراسر صفحه بچرخند. می‌تواند به ایجاد ایده‌ها کمک کند یا شما را در حال و هوای خاصی قرار دهد.

با در نظر گرفتن این موضوع، از عکس‌های اینستاگرام خود تابلویی بسازید. آنها را بر اساس زیبایی شناسی یا موضوع آنها گروه بندی کنید. اگر به نظر می رسد مناسب است، می توانید محتوای کاربران دیگر را در هیئت مدیره خود بگنجانید.

یک تابلوی موثر تخیل بیننده را به خود جلب می کند و آنها را تشویق می کند تا به دنبال منابع پین های مورد علاقه خود باشند.

3. یک داستان بگویید.

کل فرهنگ ما مبتنی بر روایت است. ما در رویدادهای متوالی فکر می کنیم و از طریق داستان ها با یکدیگر ارتباط برقرار می کنیم. ما داستان‌هایی را روی صفحه‌های خود تماشا می‌کنیم، درباره داستان‌های ادبیات خود می‌خوانیم، و داستان‌ها را در اخبار دنبال می‌کنیم.

چرا این کار را انجام می‌دهیم؟

چون داستان‌ها معنی دارند. آنها رویدادها را به گونه ای به هم می پیوندند که هدف و نتیجه را نشان می دهد. از طریق آن‌ها می‌توانیم حس بیشتری از خود و دنیای اطرافمان به دست آوریم.

Pinterest یک پلتفرم با پتانسیل داستان‌گویی بسیار است. از طریق استفاده از تابلوهای مضمون، می‌توانید اطلاعات به هم پیوسته‌ای را که تصویر بزرگ‌تری را تشکیل می‌دهند وصله کنید.

بنابراین، چه کاری می‌توانید انجام دهید؟

برای یک چیز، می‌توانید داستان برند خود را بگویید. . منابع مختلفی را در مورد کسب و کار خود از اینستاگرام، فیس بوک، وب سایت اصلی، وبلاگ، فروشگاه و هر جای دیگری کنار هم قرار دهید. تاریخچه آن را بگویید، چه کسی در آنجا کار می کند، چه چیزی را می فروشید، و چگونه امیدوارید که تأثیر بگذارد. نام تجاری خود را به شخصیتی کاملاً منسجم تبدیل کنید که مخاطب بتواند آن را بفهمد و با آن شناسایی کند.

داستان های بسیار دیگری نیز وجود دارد که می توانید بگویید. شما می توانید جامعه خود را کاوش کنید، یک سفرنامه مستند کنید، یا یک رویداد محلی مهم را که در آن شرکت کرده اید به اشتراک بگذارید. احتمالات روایت بی پایان است.

4. از کلمات کلیدی برای ایجاد ترافیک بین سایت ها استفاده کنید.

کلمات کلیدی در Pinterest بخشی ضروری برای راهنمایی کاربران به محتوایی است که به دنبال آن هستند.

مکان های مختلفی وجود دارد. که در آن می توان کلمات کلیدی را اضافه کرد. اول از همه، می‌توانید آن‌ها را در پین کپشن‌ها خود قرار دهید. همچنین می توانید کلمات کلیدی را در نمایه خود و همچنین در عنوان و توضیحات تابلوهای خود قرار دهید.

اگر از وردپرس برای انتشار در وب سایت اصلی خود استفاده می کنید، می توانید کلمات کلیدی را از طریق تگ های alt به تصاویر پیوست کنید. هنگامی که مستقیماً پیوند داده شوند به Pinterest منتقل می شوند. به سادگی آنها را در کادر با عنوان “متن جایگزین” وارد کنید و هر کدام را با کاما جدا کنید.

سعی کنید کلمات کلیدی خود را مرتبط و تا حد امکان خاص نگه دارید. کلمات کلیدی بیش از حد عمومی به اندازه کلیدواژه های خاص تر جذب نمی شوند. اگر به جمعیت‌شناسی خاصی توجه کنید، توجه بیشتری به شما جلب خواهد شد.

با پر کردن کلمات نامرتبط از سیستم سوء استفاده نکنید. کاربران Pinterest پین‌های شما را نادیده می‌گیرند یا احتمالاً آنها را به‌عنوان هرزنامه گزارش می‌کنند.

برای مشاهده آخرین روندها کمی زمان بگذارید. به دنبال کلمات کلیدی قابل توجهی باشید که متناسب با برند شما باشد. می توانید از آنها برای تأثیرگذاری بر محتوای اینستاگرام خود استفاده کنید. سپس هنگامی که تصاویر خود را بین دو سایت به اشتراک می گذارید، فوراً جذابیت متقاطع ایجاد می شود. در نتیجه ممکن است آنها را وادار کند تا برای اطلاعات بیشتر از اینستاگرام شما بازدید کنند.

5. از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید.

مانند اینستاگرام، Pinterest منبعی غنی برای جمع آوری محتوای تولید شده توسط کاربر. میلیون‌ها هنرمند با استعداد در وب‌سایت وجود دارند که هر روز کارهای خود را منتشر می‌کنند.

بگویید که در حال مرور صفحات Pinterest هستید. تصویری را می بینید که نظر شما را جلب می کند. شاید کاملاً با سبک بصری برند شما مطابقت داشته باشد یا یکی از محصولات شما را به روشی مبتکرانه در بر بگیرد. شاید حتی الهام‌بخش یک کمپین بازاریابی جدید باشد.

اگر می‌خواهید، می‌توانید آن را در حساب اینستاگرام خود به نمایش بگذارید.

به یاد داشته باشید که ابتدا درخواست مجوز کنید. اگر عکس شخص دیگری را بدون رضایت بکشید، ممکن است با مشکل قانونی جدی مواجه شوید. علاوه بر این، اخبار دزدی خلاقانه می‌تواند به اعتبار برند آسیب برساند.

همیشه با فالوورهای خود با احترام رفتار کنید. به مخاطبان خود نشان دهید که مشارکت آنها ارزشمند و قابل قدردانی است. هرگز کاری برای شکستن اعتماد آنها انجام نده. این باعث می شود آنها تمایل بیشتری به تولید محتوا و به اشتراک گذاری آن با شما داشته باشند.

6. با تأثیرگذاران PINTEREST کار کنید.

اینفلوئنسرها در هر شبکه اجتماعی. حتی در پینترست حتی تعداد زیادی از اینفلوئنسرها وجود دارند که به دلیل توانایی خود در طراحی تابلوها مشهور هستند.

پس چرا با یکی از آن‌ها متحد نمی‌شوید؟

یک تأثیرگذار را پیدا کنید که حساسیت‌هایش مطابقت داشته باشد. برند، و سپس از آنها بخواهید که تصاحب خود را انجام دهند. از آنها دعوت کنید تا تابلویی را با شما به اشتراک بگذارند. محتوای اینستاگرام و جاهای دیگر را در اختیار آنها قرار دهید. به آنها در تصمیم گیری آزادی کامل بدهید.

نتایج ممکن است شما را شگفت زده کند. برخی از اینفلوئنسرها می‌توانند تغییری در برند شما ایجاد کنند که قبلاً هرگز به آن فکر نمی‌کردید.

اگر این تصاحب به خوبی انجام شود، می‌توانید یک مشارکت مداوم با اینفلوئنسر ایجاد کنید. این می تواند به یک معامله دوجانبه سودمند برای هر دو طرف تبدیل شود. در ازای همکاری مداوم آنها، می توانید در ازای آن محتوای آنها را تبلیغ کنید.

بزرگترین مزیتی که از کار با اینفلوئنسرها به دست می آورید این است که به دنبال کنندگان آنها دسترسی دارید. این یک راه مطمئن برای افزایش دسترسی شما و گسترش آگاهی از برند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.