7 نکته برای ایجاد نام تجاری خود در اینستاگرام

همانطور که اولین قدم ها را برای شروع حضور در اینستاگرام برند خود برمی دارید ، اطمینان حاصل کنید که به هر حرکتی که انجام می دهید توجه داشته باشید. ارسال ، برچسب گذاری هش و سایر جنبه های برند دیجیتال شما باید با هدف انجام شود.

صرف نظر از اینکه مارک شما چیست ، 7 نکته زیر می تواند به شما کمک کند تا مخاطبان ارزشمند اینستاگرام را رشد دهید.

آنچه در این نوشته خواهید خواند:

1. پیش بینی های واضحی را تنظیم کنید.

اینستاگرام می تواند به شما در ایجاد آگاهی از برند ، افزایش وفاداری به برند ، تبدیل پیروان به فروش یا ایجاد یک تصویر تجاری بهتر کمک کند. علاوه بر این ، می توانید تعدادی از مخاطبان مختلف را در بستر آنلاین هدف قرار دهید.

هنگام راه اندازی اولین حساب تجاری خود ، باید در مورد هدف خود فکر کنید و اینکه اقدامات شما به شما در دستیابی به آن کمک می کند. با تیم خود بنشینید تا به این نتیجه برسید که هدف نهایی چه کاری باعث موفقیت حساب شما می شود ، چه کسی امیدوار است با چه کسی تعامل داشته باشد و آن فرد مورد نظر از دیدن آنلاین از چه چیزی لذت خواهد برد. یک سبک محتوا ایجاد کنید و رشد نام تجاری خود را اجرا کنید.

2. داستان تجاری و زیبایی شناسی خود را تعریف کنید.

هنگامی که در حساب کاربری خود در Instagram ظاهر می شوید ، مهم است که تشخیص دهید اینستاگرام یک پلت فرم بصری است و تجربه ای مشابه تماشا را فراهم می کند. یک نمایش تلویزیونی حساب ها باید محتوایی کاملاً همگن داشته و هدف آنها بیان یک داستان باشد. این خط داستانی و زیبایی شناسی باید با توجه به انتظارات شما تعریف شود.

به س questionsالاتی از جمله “مارک تجاری ما برای چیست؟” پاسخ دهید. و “می خواهیم چه احساسی را بر پیروان خود بگذاریم؟” این اطلاعات به شما امکان می دهد داستان و زیبایی شناسی موفق اینستاگرام خود را بهتر تشخیص دهید. بعلاوه ، مانند هر داستان خوب ، با نمایش رویدادها و محتوای مشترک ، حتماً در اکشن جالب و “کمدی” ترکیب شوید.

3. مطالب و شنوایی خود را تنظیم کنید.

اولین قانون ساختن مارک در اینستاگرام این است که شما باید یک محتوا ساز باشید نه یک مارک تبلیغاتی. افراد می خواهند حساب هایی را دنبال کنند که محتوای منحصر به فرد و جالبی برای لذت بردن از آنها ارائه می دهد ، نه یک رشته تبلیغات برای یک محصول یا خدمات.

این بدان معنی است که شما باید یک تصویر واضح از کسانی که در اینستاگرام هدف قرار می دهید ، بدست آورید و آنچه که آنها به آن علاقه دارند. این تصویر باید بسیار دقیق باشد ، و باید شامل سرگرمی ها ، مارک های مد مورد علاقه و مشاغل ایده آل آنها باشد.

هنگامی که این نمایه مصرف کننده را ایجاد کردید (و ممکن است شامل چندین نمایه باشد) شما باید بفهمید که چگونه می توان برای مطابقت با خواسته های آنها محتوا ایجاد کرد. به عنوان مثال ، بگویید شما یک شرکت اتومبیل سازی هستید و تحقیقات شما نشان می دهد مشتریان هدف شما عاشق دیدن غذا در اینستاگرام هستند. ممکن است با ایجاد یک خوراک منحصر به فرد از “مواد غذایی برای خوردن در جاده ها” از این سرمایه استفاده کنید.

4. فرصتهای رشد:

اینستاگرام و به طور کلی رسانه های اجتماعی هنوز نسبتاً جوان هستند و به طور مداوم در حال تغییر هستند. هر زمان که ویژگی ها و فرصت های جدیدی در این سیستم عامل بوجود آمد ، روی آنها بپرید و سعی کنید به یک کاربر قدرتمند تبدیل شوید.

این نه تنها یک روش عالی برای نمایش حضور نام تجاری آینده نگر است ، بلکه اینستاگرام پیشرفت های ظریفی را برای پذیرندگان اولیه برای افزایش تعداد کاربر. به عنوان مثال ، اولین افرادی که از تبلیغات اینستاگرام و فیس بوک استفاده می کنند نسبت به افرادی که با افزایش رقابت وارد می شوند ، قیمت کمتری در هر برداشت دریافت می کنند. سوار شدن به این ضربه سریع از شبکه ها ، یک فرصت رشد رایگان برای برند شما است. برای شناسایی این فرصت های رشد ، از بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام ، SocialFox استفاده کنید.

5. با تأثیرگذارهای درست کار کنید.

اینستاگرام به دلیل برجسته بودن اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی با جوانان ، به کانون قدرتمندترین تأثیرگذاران تبدیل شده است. Instagram شماره 1 شبکه اجتماعی Gen Z است ، 59٪ از آنها از این سیستم عامل استفاده می کنند .

عشق ژنرال Z به اینستاگرام باعث شده است 63٪ از آنها گفتند که ترجیح می دهند به جای یک فرد مشهور” یک فرد واقعی “را در یک تبلیغ ببینند . به عنوان یک برند ، اینفلوئنسرها می توانند با شما همکاری کنند تا از طریق مشارکت و فریاد زدن ، مخاطبان خود را گسترش دهند. وقتی می خواهید انتخاب کنید با کدام یک از اینفلوئنسرها کار می کنید ، توجه ویژه ای به داستان برند ، زیبایی شناختی و مخاطب هدف برند خود و چگونگی تأثیرپذیری خاص در آن داشته باشید.

6. خطوط تجارت را بیاموزید.

یکی از جنبه های اینستاگرام که برای درست شدن کمی زمان می برد ، بهینه سازی استفاده شما است. از آنجا که اینستاگرام یک خبر واحد است ، شما باید در زمان مناسب پست بگذارید وگرنه ممکن است محتوای شما توسط بسیاری از افراد دیده نشود.

یک قانون کلی خوب در اینجا هدف قرار دادن 9 صبح ، ظهر و 8 است بعد از ظهر به وقت شرقی ، اما هنگام ایجاد حساب کاربری خود ممکن است متوجه شوید که زمان های خاص با مخاطبان شما بهترین عملکرد را دارند. علاوه بر این ، شما باید یاد بگیرید که چگونه هشتگ ها را به خوبی در محتوای خود اجرا کنید. هشتگ های مرتبط که باعث ایجاد اسپم در شما نمی شوند می توانند به برخی از اطلاعات جمعیتی اجازه دهند محتوای شما را بهتر پیدا کنند.

7. روی مشارکت متمرکز شوید.

مهمتر از همه ، با موارد زیر همراه شوید. اینستاگرام یک شبکه دو طرفه است و باید وقت بگذارید و تصاویر کاربران را لایک کرده و نظر دهید و به نظرات تصاویر خود پاسخ دهید.

اگر وقت می گذارید با کاربران تماس بگیرید و با آنها صحبت کنید ، خواهید دید که تعداد وفاداری پیروان شما افزایش می یابد. سرانجام ، نامزدی معیار بسیار بهتری نسبت به دنبال کنندگان است ، زیرا دنبال کنندگانی که دوست ندارند یا نظر نمی دهند اساساً چوب مرده هستند.

همانطور که مارک خود را وارد اینستاگرام می کنید ، پیاده شدن روی پای راست می تواند مشکل باشد. تفکر از طریق زبان بصری برای نام تجاری شما به شما امکان می دهد با موفقیت با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. در نظر گرفتن همه این نکات در هنگام مقیاس گذاری کانال محتوای خود ، باعث رونق برند شما در اینستاگرام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *