7 نکته برای ایجاد نام تجاری در اینستاگرام

وقتی اولین قدم ها را برای شروع حضور برند خود در اینستاگرام برمی دارید ، مطمئن شوید که به هر حرکتی که انجام می دهید توجه کنید. ارسال ، برچسب گذاری هش و هر جنبه دیگری از نام تجاری دیجیتال شما باید با هدف انجام شود.

صرف نظر از مارک تجاری شما ، 7 نکته زیر می تواند به شما در افزایش مخاطبان با ارزش اینستاگرام کمک کند.

آنچه در این نوشته خواهید خواند:

1. تنظیم انتظارات واضح.

اینستاگرام می تواند به شما در ایجاد آگاهی از نام تجاری ، افزایش وفاداری به نام تجاری ، تبدیل پیروان به فروش یا ایجاد تصویر تجاری بهتر کمک کند. علاوه بر این ، می توانید تعدادی از مخاطبان مختلف را در بستر آنلاین مورد هدف قرار دهید.

هنگام ایجاد اولین حساب تجاری خود باید به این فکر کنید که هدف شما چیست و اقدامات شما چگونه به شما در رسیدن به این هدف کمک می کند. با تیم خود بنشینید تا فکر کنید که هدف نهایی چه چیزی باعث موفقیت حساب شما می شود ، امیدوارید با چه کسانی ارتباط برقرار کنید و شخص مورد نظر از دیدن آنلاین لذت می برد.

این مرحله در شروع کار بسیار مهم خواهد بود. یک سبک محتوا ایجاد کنید و رشد نام تجاری خود را انجام دهید.

2. داستان تجاری و زیبایی شناسی خود را تعریف کنید.

در حالی که در حساب کاربری خود در Instagram ظاهر می شوید ، مهم است که تشخیص دهید اینستاگرام یک پلت فرم بصری است و تجربه ای مشابه تماشا را فراهم می کند. یک نمایش تلویزیونی حساب ها باید محتوایی کاملاً همگن داشته و هدف آنها بیان یک داستان باشد. این خط داستانی و زیبایی شناسی باید بر اساس انتظارات شما تعریف شود.

به س questionsالاتی مانند “برند ما به چه معناست؟” پاسخ دهید. و “می خواهیم چه تاثیری بر پیروان خود بگذاریم؟” این اطلاعات به شما این امکان را می دهد که داستان و زیبایی موفق اینستاگرام خود را بهتر بشناسید. علاوه بر این ، مانند هر داستان خوب ، حتماً با نمایش رویدادها و محتوای مشارکتی ، اقدام جالب و “cameos” را ترکیب کنید.

3. محتوا و مخاطبان خود را ترسیم کنید.

اولین قانون ایجاد یک نام تجاری در اینستاگرام این است که شما باید خالق محتوا باشید ، نه یک برند تبلیغاتی. مردم می خواهند حساب هایی را دنبال کنند که محتوای منحصر به فرد و جالبی را برای لذت بردن آنها ارائه می دهد ، نه مجموعه ای از آگهی های تجاری برای یک محصول یا خدمات.

این بدان معناست که شما باید تصویری واضح از افرادی که در اینستاگرام مورد هدف شما هستند دریافت کنید. این تصویر باید بسیار مفصل باشد و باید سرگرمی ها ، مارک های مد مورد علاقه و مشاغل ایده آل آنها را شامل شود.

هنگامی که این نمایه مصرف کننده را توسعه دادید (و ممکن است شامل چندین نمایه باشد) شما باید نحوه ایجاد محتوا برای مطابقت با خواسته های آنها را بیابید. برای مثال ، بگویید که شما یک شرکت خودروسازی هستید و تحقیقات شما نشان می دهد که مشتریان هدف شما عاشق دیدن غذا در اینستاگرام هستند. شما می توانید با ایجاد یک خوراک منحصر به فرد از “غذای مورد استفاده در جاده” استفاده کنید.

4. فرصت های رشد را افزایش دهید.

اینستاگرام و به طور کلی رسانه های اجتماعی هنوز نسبتاً جوان است و به طور مداوم در حال تغییر است. هر زمان که ویژگی ها و فرصت های جدیدی در پلت فرم ایجاد می شود ، از آنها استفاده کنید و سعی کنید یک کاربر قدرتمند شوید.

این نه تنها راهی عالی برای نشان دادن یک نام تجاری آینده نگر است ، بلکه اینستاگرام پیشرفت های ظریفی را برای شما ارائه می دهد. پذیرندگان اولیه برای افزایش تعداد کاربر. به عنوان مثال ، اولین افرادی که از تبلیغات اینستاگرام و فیس بوک استفاده کردند ، قیمت کمتری برای هر نمایش دریافت می کردند تا کسانی که با افزایش رقابت رقابت کردند. رهایی از این دست انداز اولیه از شبکه ها یک فرصت رشد رایگان برای نام تجاری شما است. از بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام ، SocialFox ، برای شناسایی این فرصت های رشد استفاده کنید.

5. با اینفلوئنسرهای مناسب کار کنید.

اینستاگرام به دلیل برجسته بودن اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی با جوانان ، به مرکزی برای قدرتمندترین افراد تأثیرگذار تبدیل شده است. Instagram شماره 1 شبکه اجتماعی Gen Z است ، 59٪ از آنها از سیستم عامل استفاده می کنند .

عشق ژنرال Z به اینستاگرام منجر به 63٪ از آنها می گویند ترجیح می دهند به جای افراد مشهور یک” شخص واقعی “را در تبلیغات ببینند . به عنوان یک برند ، اینفلوئنسرها می توانند با شما همکاری کنند تا مخاطبین خود را از طریق مشارکت و فریاد بزنید. هنگامی که قصد انتخاب اینفلوئنسرها را دارید ، به داستان برند ، زیبایی و مخاطبان هدف برند خود و نحوه تأثیرگذاری برخی از تأثیرگذاران در آن توجه ویژه ای کنید.

6. ترفندهای تجارت را بیاموزید.

یکی از جنبه های اینستاگرام که برای درست شدن زمان کمی طول می کشد ، بهینه سازی استفاده شما است. از آنجایی که اینستاگرام یک فید خبری است ، باید در زمان های مناسب پست بگذارید ، در غیر اینصورت ممکن است مطالب شما با چند چشم دیده نشود.

یک قانون خوب در اینجا این است که 9 صبح ، ظهر و 8 را هدف قرار دهید. بعد از ظهر به وقت شرقی ، اما هنگام ایجاد حساب کاربری خود متوجه خواهید شد که زمان های خاص با مخاطبان شما بهترین عملکرد را دارند. علاوه بر این ، باید نحوه اجرای خوب هشتگ ها را بر روی محتوای خود بیاموزید. هشتگ های مربوطه که شما را ناخواسته نشان نمی دهد ، می توانند به برخی از جمعیت شناسی اجازه دهند مطالب شما را بهتر بیابند.

7. روی مشارکت تمرکز کنید.

مهمتر از همه ، با موارد زیر مشارکت داشته باشید. اینستاگرام یک شبکه دو طرفه است و شما باید وقت بگذارید تا تصاویر کاربران را لایک و نظر دهید و به نظرات خود در مورد تصاویر خود پاسخ دهید.

اگر وقت بگذارید و با کاربران تماس بگیرید و با آنها صحبت کنید ، متوجه خواهید شد که تعداد پیروان و وفاداری شما افزایش می یابد. سرانجام ، تعامل معیار بسیار بهتری نسبت به دنبال کنندگان است ، زیرا پیروانی که دوست ندارند یا نظر نمی دهند در اصل چوب مرده هستند.

همانطور که نام تجاری خود را به اینستاگرام می آورید ، پایین آمدن از پای راست دشوار است. تفکر از طریق زبان بصری برای نام تجاری شما به شما امکان می دهد با موفقیت با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. با در نظر گرفتن همه این نکات هنگام افزایش محتوای کانال ، به نام تجاری شما اجازه می دهید در اینستاگرام پیشرفت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *