7 نکته برای به دست آوردن نام تجاری خود در صفحه کاوش اینستاگرام

اینستاگرام از الگوریتم محرمانه ای استفاده می کند که تعیین می کند چه چیزی در فید و در صفحه کاوش نمایش داده می شود و چه چیزی نمایش داده نمی شود. این شرکت تنها یک توضیح 3 جمله در مورد نحوه تعیین محتوای نمایش داده شده در این صفحه ارائه می دهد و می گوید: “پست ها به طور خودکار انتخاب می شوند بر اساس مواردی مانند افرادی که دنبال می کنید یا پست هایی که دوست دارید

همچنین ممکن است کانال های ویدیویی را مشاهده کنید ، که می تواند شامل پست هایی از مخلوطی از حساب های دستکاری شده و منبع خودکار بر اساس موضوعاتی باشد که فکر می کنیم شما ” لذت خواهم برد. ”

برای بازاریابانی که از طریق صفحه کاوش علاقه مند به افزایش نام تجاری خود هستند ، این توضیح ممکن است کمی مبهم به نظر برسد. این مقاله 7 نکته ای را که بازاریابان اینستاگرام هنگام تلاش برای ورود به صفحه کاوش اینستاگرام باید رعایت کنند ، مرور خواهد کرد.

1. نوع مناسب پیروان را افزایش دهید.

محتوایی که دنبال کنندگان در همان شبکه مصرف می کنند بر آنچه کاربران در برگه کاوش می بینند تأثیر می گذارد. اینستاگرام در سوالات متداول خود در مورد این ویژگی به این نکته اشاره می کند وقتی می گویند “بر اساس مواردی مانند افرادی که دنبال می کنید” در رابطه با نحوه تعیین الگوریتم آنها در برگه کاوش آنچه پیشنهاد می شود و یا توصیه نمی شود.

بنابراین ، اگر علاقه مند به ورود به این صفحه هستید ، ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که افراد مناسب شما را دنبال می کنند. اگر حساب اینستاگرام شما درصد زیادی فالوئر داشته باشد که مخاطب شما نباشد ، حتی اگر مارک تجاری شما آن را ایجاد کند ، گرفتن ارزش از ویژگی در صفحه کاوش مشکل خواهد بود.

در مقابل ، اگر نام تجاری شما دارای تعداد قابل توجهی دنبال کننده است که عمدتاً شامل حساب هایی در مخاطبان هدف شما می شود ، ورود به صفحه کاوش می تواند به معنای جذب تعداد زیادی دنبال کننده جدید باشد. با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل می توانید مشخص کنید کدام پست ها بهترین پتانسیل را دارند و برای پست های بعدی یادداشت برداری کنید. بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام SocialFox است.

2. تمرکز بر ایجاد محتوای جذاب.

اینستاگرام کاوش برای در معرض نمایش قرار دادن کاربران در معرض محتواها و حساب های جدیدی است که به نظر اینستاگرام برای کاربران جالب خواهد بود. Explore اساساً برای کمک به کاربران برای خروج از محتوایی که معمولاً مصرف می کنند طراحی شده است ، به این امید که محتوای جدید آنها را بیشتر درگیر این پلت فرم کند.

به عنوان مدیر محصول اینستاگرام به Wired گفت ، “ماموریت اینستاگرام شامل قرار دادن افراد در معرض چیزهای جدید است ، نه فقط چیزهای جدید افرادی که از الگوهای مشابه 30 Rock استفاده می کنند. ” این پلتفرم برای اینکه کاربران را در معرض محتوای جدید و هیجان انگیز قرار دهد ، محتوایی را پیشنهاد می کند که کاربران مشابه با آن درگیر بوده اند. در ادامه همان مقاله Wired آمده است: “اگر شما و دوستتان 40 حساب مشترک را دنبال کنید و هر آنچه را که ارسال می کنید دوست داشته باشید ، اینستاگرام ممکن است شروع به توصیه شما برای پیگیری حساب های دیگر دوست خود کند.”

3 . بهینه سازی محتوا برای دیده شدن.

تا 70٪ پست های به اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام دیده نشده . پست هایی که دیده نمی شوند تعامل ضعیفی خواهند داشت و بنابراین هرگز در صفحه کاوش اینستاگرام نمایش داده نمی شوند. به منظور افزایش قابلیت مشاهده و افزایش شانس ارسال مطلبی که آن را به برگه Explore تبدیل می کند ، بهینه سازی زمان ارسال مهم است.

ابزارهای مختلف اینستاگرام وجود دارد که می تواند به شما و تیم شما کمک کند تعیین زمان مطلوب برای ارسال بر اساس داده های تاریخی و جمعیت شناسی پیروان. با در اختیار داشتن این اطلاعات ، ایجاد محتوا که مشارکت بهتری دارد آسان تر است ، زیرا دید بهتر شده است.

4. تجربه با INSTAGRAM LIVE VIDEO.

اخیراً اعلام شد که حدود 250 میلیون نفر هر ماه از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند. Snapchat برای بیان بهتر دیدگاه ، 166 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. ویدئوی زنده به رسانه ای محبوب در بین کاربران استوری های اینستاگرام تبدیل شده است و به منظور تشویق به پذیرش بیشتر ، اینستاگرام یک بخش ویژه ویدیوی زنده را در صفحه کاوش ایجاد کرده است. از صفحه کاوش ویدئویی زنده نسبت به صفحه کاوش کلاسیک کاوش کنید ، و همچنان به آنها نوردهی فوق العاده ای می دهد.

5. با هشیاری از HASHTAGS استفاده کنید.

به سادگی اندازه گیری شد اینستاگرام پیدا شد پست هایی با حداقل یک هشتگ بیش از 12 درصد نسبت به پست های بدون هشتگ مشارکت بیشتری داشته اند. هشتگ ها روشی سریع در اختیار کاربران اینستاگرام برای یافتن محتوای مورد علاقه خود قرار می دهند . استفاده از هشتگ ها به خوبی می تواند به معنای مشارکت بهتر و در نتیجه عکس بهتر برای رسیدن به صفحه کاوش باشد.

6. با سایر برندها مشارکت بسازید و آنها را تگ کنید.

محتواهای با دسترسی بیشتر نامزدی . علاوه بر استفاده از هشتگ ها و بهینه سازی زمان ارسال ، ایجاد مشارکت با نام تجاری یکی دیگر از راه های خوب برای افزایش دید است. مشارکت با یک نام تجاری مکمل که در آن هر دو شرکت با اشتراک مجدد محتوا موافقت می کنند ، می تواند یک برد-برد باشد. این توافقنامه می تواند به هر دو برند در رسیدن به مشتریان جدید کمک کند ، در حالی که محتوا را در صفحه کاوش بیشتر نشان می دهد.

معمولاً شرکت هایی که از این نوع همکاری دارند به سادگی شرکت دیگر را در یک پست برچسب گذاری می کنند. . سپس مدیر رسانه های اجتماعی مسئول حساب می تواند به سرعت محتوا را مجدداً به اشتراک بگذارد تا دسترسی را افزایش دهد.

7. محل خود را برچسب گذاری کنید.

Simply Measured همچنین دریافت که پستهایی با مکان برچسب گذاری شده 79٪ بیشتر از پستهایی که اینگونه نبوده اند مشارکت داشته اند. اینستاگرام کاوش همچنین دارای یک ابزار “مکانهای پرطرفدار” است که محتوای دارای برچسب بالا با یک مکان خاص را نشان می دهد.

برچسب گذاری محتوا با یک مکان ، محتوای شما را برای صفحه کاوش سنتی و مکانهای پرطرفدار واجد شرایط می کند. ویژگی نیز همچنین محتوا را با یک لایه اطلاعاتی دیگر که می تواند برای پیروان جالب باشد فراهم می کند.

نتیجه گیری

ایجاد محتوایی که در صفحه کاوش تبلیغ می شود می تواند یک راه عالی برای افزایش سریع پیروان و تقویت پیام برند شما. در حالی که الگوریتم اینستاگرام که تعیین می کند چه محتوایی در صفحه Explore به اشتراک گذاشته می شود مخفی نگه داشته می شود ، چند اصل وجود دارد که می تواند احتمال برجسته شدن محتوا در صفحه را افزایش دهد.

اطمینان از نوع مناسب افراد حساب شما را دنبال می کنند و بر ایجاد محتوایی که این پیروان را درگیر کند تمرکز می کنند. زمان پست را بهینه کنید و با ویدیو ، هشتگ ها و مکان آزمایش کنید. این موارد شانس شما را برای ورود به صفحه کاوش Instagram افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *