7 نکته برای درج نام تجاری خود در صفحه کاوش Instagram

اینستاگرام از الگوریتمی مخفی استفاده می کند که تعیین می کند چه چیزی در فید و صفحه کاوش نمایش داده شود. این شرکت فقط یک توضیح 3 جمله ای درباره نحوه تعیین محتوای نمایش داده شده در این صفحه ارائه می دهد و می گوید: “پست ها به طور خودکار انتخاب می شوند براساس مواردی مانند افرادی که دنبال می کنید یا پستهایی که دوست دارید.

همچنین ممکن است کانالهای ویدیویی را مشاهده کنید ، که می تواند شامل پستهایی از مخلوطی از حسابهای انتخاب شده دستی و به صورت خودکار بر اساس موضوعاتی باشد که فکر می کنیم شما ‘ لذت خواهم برد. ”

برای بازاریابانی که علاقه مندند از طریق صفحه” کاوش “به افزایش نام تجاری خود بپردازند ، این توضیح ممکن است کمی مبهم به نظر برسد. این مقاله 7 نکته را مرور می کند که بازاریابان اینستاگرام باید هنگام ورود به صفحه Instagram Explore دنبال کنند.

1. نوع درست دنبال کنندگان را رشد دهید.

محتوایی که دنبال کنندگان درون همان شبکه مصرف می کنند ، بر آنچه کاربران در برگه کاوش مشاهده می کنند ، تأثیر می گذارد. اینستاگرام در س FAالات متداول خود در مورد این ویژگی هنگامی که می گوید “براساس چیزهایی مانند افرادی که دنبال آنها هستید” در رابطه با اینکه الگوریتم آنها چه چیزی را تعیین می کند یا در برگه کاوش پیشنهاد نمی شود ، به این اشاره می کند.

بنابراین ، اگر می خواهید به این صفحه بروید ، ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که افراد مناسب شما را دنبال می کنند. اگر حساب اینستاگرام شما درصد زیادی فالوور داشته باشد که مخاطب شما نباشد ، حتی اگر برند شما آن را در آنجا ایجاد کند ، گرفتن ارزش از ویژگی در صفحه کاوش مشکل خواهد بود.

اگر نام تجاری شما از قبل دارای تعداد قابل توجهی است که عمدتا از حساب های مخاطبان هدف شما تشکیل شده است ، ورود به صفحه کاوش می تواند به معنای جذب پیروان جدید بسیار مرتبط باشد. با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل می توانید پست های دارای بهترین پتانسیل را شناسایی کرده و برای پست های بعدی یادداشت برداری کنید. بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام SocialFox است.

2. روی ایجاد محتوای جذاب تمرکز کنید.

Instagram Explore قصد دارد کاربران را در معرض محتوا و حساب های جدیدی قرار دهد که اینستاگرام فکر می کند کاربران برای آنها جالب است. Explore اساساً برای کمک به کاربران در جدا کردن محتوایی که معمولاً مصرف می کنند ، طراحی شده است ، به این امید که محتوای جدید باعث شود بیشتر با این سیستم عامل درگیر شوند.

به عنوان مدیر محصول اینستاگرام به Wired گفت ، “مأموریت اینستاگرام شامل قرار دادن افراد در معرض چیزهای جدید است ، نه فقط موارد جدید افراد مشترک 30 Rock الگوی رفتاری. ” به منظور قرار دادن کاربران در معرض محتوای جدید و مهیج ، این پلتفرم محتوایی را پیشنهاد می دهد که کاربران مشابه با آن درگیر شده اند.

این بدان معناست که Instagram از تعامل به عنوان معیار اصلی برای نمایش محتوای جدید به کاربران در صفحه کاوش استفاده می کند. در ادامه همین مقاله Wired آمده است: “اگر شما و دوستتان 40 حساب مشابه را دنبال کنید و هر آنچه را که ارسال می کنید دوست داشته باشید ، اینستاگرام ممکن است شروع به توصیه شما برای پیگیری حساب های دیگر دوست خود کند.”

3 . بهینه سازی محتوای قابل مشاهده.

تا 70٪ پست های به اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام به دیده نشده . پست هایی که دیده نمی شوند از نظر جذابیت ضعیف خواهند بود و بنابراین هرگز در صفحه Instagram Explore ظاهر نخواهند شد. به منظور افزایش قابلیت مشاهده و افزایش شانس ارسال مطلبی که آن را به برگه Explore تبدیل می کند ، بهینه سازی زمان ارسال مهم است.

ابزارهای مختلف اینستاگرام وجود دارد که می تواند به شما و تیم شما کمک کند تعیین زمان بهینه برای ارسال بر اساس داده های تاریخی و جمعیت شناسی پیروان. با داشتن این اطلاعات ، ایجاد محتوایی که جذابیت بهتری داشته باشد می تواند آسان تر باشد ، زیرا قابلیت مشاهده بهتر است.

4. آزمایش با ویدیوی زنده اینستاگرام.

اخیراً اعلام شد که درباره 250 میلیون نفر هر ماه از Instagram Stories استفاده می کنند. به بیان بهتر Snapchat ، ماهانه 166 میلیون کاربر کاربر فعال دارد. ویدیوی زنده به یک رسانه محبوب در میان کاربران Instagram Stories تبدیل شده است ، و برای تشویق به پذیرش بیشتر ، اینستاگرام یک بخش ویژه فیلم زنده را در صفحه کاوش ایجاد کرده است.

تبلیغ برندها آسان تر است صفحه ویدیوی زنده را نسبت به صفحه کلاسیک Explore کاوش کنید ، و همچنان در معرض دید بالایی قرار خواهد گرفت.

5. به طور خردمندانه از HASHTAGS استفاده کنید.

به سادگی اندازه گیری می شود اینستاگرام را پیدا کرد پست هایی که حداقل یک هشتگ دارند بیش از 12٪ تعامل بیشتری نسبت به پست های بدون هشتگ دارند. Hashtags راهی سریع برای یافتن محتوای مورد علاقه کاربران اینستاگرام ارائه می دهد . استفاده خوب از هشتگ ها می تواند به معنای تعامل بهتر و در نتیجه ایجاد نتیجه بهتر در صفحه کاوش باشد.

6. شراکت با مارک های دیگر بسازید و آنها را برچسب بزنید.

احتمالاً محتوای با دسترسی بالاتر نامزدی . علاوه بر استفاده از هشتگ ها و بهینه سازی زمان ارسال ، ایجاد مشارکت تجاری نام تجاری یکی دیگر از راه های خوب برای افزایش دید است. مشارکت با یک برند مکمل که در آن هر دو شرکت توافق می کنند محتوای مجدد را به اشتراک بگذارند می تواند یک برد باشد. این توافق نامه می تواند به هر دو مارک کمک کند تا مشتریان جدیدی را به دست آورند ، در حالی که احتمال نمایش محتوا در صفحه کاوش را بیشتر می کند.

معمولاً شرکت هایی که از این نوع مشارکت دارند ، به سادگی شرکت دیگر را در یک پست برچسب گذاری می کنند . سپس مدیر رسانه های اجتماعی مسئول حساب می توانند به سرعت محتوای خود را مجدداً به اشتراک بگذارند تا دامنه مورد نظر را بزرگتر کنند.

7. موقعیت مکانی خود را برچسب بزنید.

Simply Measured همچنین دریافت که پست هایی که دارای یک مکان برچسب گذاری شده اند 79٪ بیشتر از پست هایی که این کار را انجام نمی دهند ، تعامل بیشتری دارند. Instagram Explore همچنین دارای ابزاری “مکانهای پرطرفدار” است که محتوایی با درگیری بالا را نشان می دهد که با یک مکان خاص برچسب گذاری شده است.

برچسب گذاری محتوا با یک مکان ، محتوای شما را برای صفحه کاوش سنتی و مکانهای پرطرفدار واجد شرایط می کند. ویژگی نیز هست. همچنین محتوا را با یک لایه اطلاعاتی دیگر که می تواند برای پیروان جالب باشد فراهم می کند.

نتیجه گیری

ایجاد محتوایی که در صفحه کاوش تبلیغ می شود می تواند روشی عالی برای رشد سریع پیروان و تقویت پیام نام تجاری خود. در حالی که الگوریتم اینستاگرام که تعیین می کند چه محتوایی در صفحه کاوش به اشتراک گذاشته می شود مخفی نگه داشته می شود ، چند اصل وجود دارد که می تواند احتمال برجسته بودن مطلب در صفحه را افزایش دهد.

اطمینان از نوع مناسب افراد حساب شما را دنبال می کنند و بر ایجاد محتوایی تمرکز می کنند که این پیروان را درگیر خود کند. زمان ارسال را بهینه کنید و با ویدیو ، هشتگ ها و مکان آزمایش کنید. این موارد شانس ورود به صفحه Instagram Explore را افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *