7 نکته برای ساخت برند خود در اینستاگرام

هنگامی که اولین گام‌ها را برای شروع حضور برند خود در اینستاگرام برمی‌دارید، مطمئن شوید که به هر حرکتی که انجام می‌دهید توجه کرده‌اید. پست کردن، هش تگ کردن و هر جنبه دیگری از برند دیجیتال شما باید با هدف انجام شود.

صرف نظر از اینکه برند شما چیست، 7 نکته زیر می تواند به شما در افزایش مخاطبان ارزشمند اینستاگرام کمک کند.

1. انتظارات واضح را تنظیم کنید.

اینستاگرام می تواند به شما در ایجاد آگاهی از برند، افزایش وفاداری به برند، تبدیل فالوورها به فروش یا ایجاد تصویر برند بهتر کمک کند. علاوه بر این، می‌توانید تعدادی از مخاطبان مختلف را در پلتفرم آنلاین هدف قرار دهید.

هنگامی که برای اولین بار حساب برند خود را راه‌اندازی می‌کنید، باید به این فکر کنید که هدف شما چیست و چگونه اقدامات شما به شما در رسیدن به آن هدف کمک می‌کند. با تیم خود بنشینید تا به این فکر کنید که چه هدف نهایی باعث موفقیت حساب شما می شود، امیدوارید با چه کسی تعامل داشته باشید و آن شخص هدف از دیدن آنلاین چه چیزی لذت می برد.

این مرحله زمانی که شروع به کار کنید بسیار مهم خواهد بود. یک سبک محتوا ایجاد کنید و رشد برند خود را اجرا کنید.

2. داستان برند و زیبایی‌شناختی خود را تعریف کنید.

هنگامی که می‌بینید حساب کاربری شما در اینستاگرام چگونه خواهد بود، مهم است که تشخیص دهید اینستاگرام یک پلتفرم بصری است و تجربه‌ای مشابه تماشا کردن را ارائه می‌کند. یک برنامه تلویزیونی حساب‌ها باید محتوای نسبتاً یکسانی داشته باشند و هدفشان بیان داستان باشد. این خط داستانی و زیبایی شناسی باید بر اساس انتظارات شما تعریف شود.

به سوالاتی مانند “برند ما به چه معناست؟” و “ما می خواهیم چه تاثیری بر دنبال کنندگان خود بگذاریم؟” این اطلاعات به شما این امکان را می دهد که بهتر تشخیص دهید که استوری موفق و زیبایی برای اینستاگرام شما چیست. به‌علاوه، مانند هر داستان خوب، حتماً با نمایش رویدادها و محتوای مشترک، اکشن‌های جالب و «کمئو» را با هم ترکیب کنید.

3. محتوا و مخاطب خود را هماهنگ کنید.

اولین قانون ایجاد یک برند در اینستاگرام این است که شما باید یک تولید کننده محتوا باشید، نه یک برند تبلیغاتی. مردم می‌خواهند حساب‌هایی را دنبال کنند که محتوای منحصربه‌فرد و جالبی را برای لذت بردن آن‌ها ارائه می‌دهند، نه رشته‌ای از آگهی‌های تبلیغاتی برای یک محصول یا خدمات.

این بدان معناست که شما باید تصویر واضحی از افرادی که هدف قرار داده‌اید در اینستاگرام داشته باشید. و آنچه آنها به آن علاقه دارند. این تصویر باید بسیار دقیق باشد و باید شامل سرگرمی ها، مارک های مد مورد علاقه و مشاغل ایده آل آنها باشد.

هنگامی که این نمایه مصرف کننده را ایجاد کردید (و ممکن است شامل چندین نمایه باشد) شما باید دریابید که چگونه محتوایی را برای مطابقت با خواسته های آنها ایجاد کنید. به عنوان مثال، فرض کنید که یک شرکت خودروسازی هستید و تحقیقات شما نشان می دهد که مشتریان هدف شما عاشق تماشای غذا در اینستاگرام هستند. می‌توانید با ایجاد یک خوراک منحصربه‌فرد از «غذایی برای خوردن در جاده‌ها» از این موضوع استفاده کنید.

4. فرصت های رشد را اهرم کنید.

اینستاگرام و به طور کلی رسانه های اجتماعی هنوز نسبتاً جوان هستند و مدام در حال تغییر هستند. هر زمان که ویژگی‌ها و فرصت‌های جدیدی در پلتفرم ایجاد می‌شوند، به آن‌ها بپرید و سعی کنید به یک کاربر قدرتمند تبدیل شوید.

این نه تنها یک راه عالی برای نشان دادن حضور آینده‌نگر برند است، بلکه اینستاگرام تقویت‌های ظریفی را به شما ارائه می‌دهد. پذیرندگان اولیه برای افزایش تعداد کاربران. به عنوان مثال، اولین افرادی که از تبلیغات اینستاگرام و فیس بوک استفاده کردند، نسبت به افرادی که پس از افزایش رقابت به آن پیوستند، قیمت کمتری برای هر نمایش دریافت کردند. سوار شدن بر این برآمدگی اولیه از شبکه ها یک فرصت رشد رایگان برای برند شما است. برای شناسایی این فرصت‌های رشد، از بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام، SocialFox استفاده کنید.

5. با اینفلوئنسرهای مناسب کار کنید.

اینستاگرام به دلیل برجستگی اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی با جوانان، به مرکزی برای قدرتمندترین اینفلوئنسرها تبدیل شده است. اینستاگرام شبکه اجتماعی شماره 1 برای Gen Z است که 59٪ از آنها از این پلتفرم استفاده می کنند.

عشق ژنرال Z به اینستاگرام منجر به 63٪ از آنها گفتند که ترجیح می دهند یک “شخص واقعی” را در تبلیغات ببینند به جای یک فرد مشهور. به عنوان یک برند، اینفلوئنسرها می توانند با شما همکاری کنند تا مخاطبان خود را از طریق مشارکت و فریادها گسترش دهند. هنگامی که تصمیم می گیرید با کدام اینفلوئنسرها کار کنید، به داستان برند، زیبایی شناختی و مخاطبان هدف برند خود و نحوه تطبیق اینفلوئنسرهای خاص با آن ها توجه ویژه ای داشته باشید.

6. ترفندهای تجارت را بیاموزید.

یکی از جنبه های اینستاگرام که برای درست کردن آن کمی زمان می برد، بهینه سازی استفاده شماست. از آنجایی که اینستاگرام یک فید خبری واحد است، باید در زمان‌های مناسب پست ارسال کنید، در غیر این صورت ممکن است محتوای شما توسط چشم‌های زیادی دیده نشود.

یک قانون خوب در اینجا این است که ساعت‌های ۹ صبح، ظهر و ۸ را هدف قرار دهید. بعد از ظهر زمان شرقی، اما زمانی که حساب کاربری خود را می سازید، ممکن است متوجه شوید که زمان های خاصی با مخاطبان شما بهترین کار را می کنند. علاوه بر این، باید یاد بگیرید که چگونه هشتگ را به خوبی روی محتوای خود اجرا کنید. هشتگ‌های مرتبطی که باعث نمی‌شوند به‌عنوان هرزنامه شناخته شوند، می‌توانند به برخی افراد جمعیتی اجازه دهند محتوای شما را بهتر پیدا کنند.

7. روی تعامل تمرکز کنید.

بیش از همه، با دنبال کنندگان خود درگیر باشید. اینستاگرام یک شبکه دو طرفه است و شما باید برای لایک کردن و کامنت گذاشتن روی تصاویر کاربران وقت بگذارید و به نظرات مربوط به تصاویر خود پاسخ دهید.

اگر برای تماس با کاربران و صحبت با آنها وقت بگذارید. ، متوجه خواهید شد که تعداد فالوورها و وفاداری شما افزایش می یابد. در نهایت، درگیری معیار بسیار بهتری نسبت به فالوورها است، زیرا فالوورهایی که لایک نمی‌کنند یا کامنت نمی‌گذارند اساساً مرده هستند.

هنگامی که برند خود را به اینستاگرام وارد می‌کنید، قرار گرفتن روی پای راست ممکن است دشوار باشد. تفکر از طریق زبان بصری برای برند شما به شما این امکان را می دهد که با مشتریان خود ارتباط موفقیت آمیزی داشته باشید. در نظر گرفتن همه این نکات در حین بزرگ‌نمایی کانال محتوای خود به برند شما اجازه می‌دهد در اینستاگرام رشد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.