7 نکته برای فرود همکاری با اینفلوئنسر اینستاگرام

بازاریابی اینفلوئنسر به یکی از م waysثرترین راه ها برای بازاریابان برای ایجاد یک نام تجاری و ارتباط با مشتریان بالقوه تبدیل شده است. تأثیرگذاران برتر از سیستم عامل های تجزیه و تحلیل اینستاگرام مانند SocialFox ، بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام در بازار استفاده می کنند. یک مطالعه نشان داد که تقریباً 95٪ از بازاریابانی که از استراتژی بازاریابی اینفلوئنسر استفاده می کنند ، موثر بودن آن را ارزیابی کردند. مطالعه دیگری نشان داد که به ازای هر دلار سرمایه گذاری شده در یک برنامه بازاریابی اینفلوئنسر ، بازاریابان درآمد بیش از 6 دلار را کسب کردند .

اما از آنجا که بازاریابی تأثیرگذار یک استراتژی نسبتاً جدید است ، دانستن چگونگی همکاری صحیح با تأثیرگذارهای بالقوه دشوار است. در اینجا 7 نکته برای ارتباط مناسب با اینفلوئنسرها جهت شروع همکاری موفق آورده شده است.

1. یک هدف قابل اندازه گیری داشته باشید.

اگر هدفی قابل اندازه گیری در ذهن دارید ، دانستن اینکه آیا استراتژی تأثیرگذار شما مثر است ، بسیار آسان تر است. با استفاده از یک سیستم تحلیلی اینستاگرام ، شما و تیم خود باید هدفی را ایجاد کنید که به نوعی قابل اندازه گیری باشد. این هدف باید با اهداف کلان تجارت و بازاریابی مرتبط باشد تا اطمینان حاصل شود که استراتژی با بهترین موارد برای سازمان همسو است.

برخی از metrics برای در نظر گرفتن شامل تعامل پیروان ، رشد پیروان ، بازدیدهای ایجاد شده توسط اینستاگرام و درآمد حاصل از اینستاگرام.

2 با استفاده از افراد مخاطب خود را درک کنید.

A شخصیت بازاریابی راهی سریع برای مراجعه به نوع خاصی از مشتری ایده آل به تیم های بازاریابی ارائه می دهد. معمولاً شخصیت ها با مصاحبه با اعضای مخاطب هدف برای درک جمعیت شناختی ایجاد می شوند. با در دست داشتن این اطلاعات ، درک اینکه مخاطب مورد نظر به چه چیزی علاقه مند است و مخاطب مورد نظر چه نوع تأثیرگذاری را جذاب می داند ، آسان تر خواهد بود.

اگر سازمان شما از قبل شخصیت های بازاریابی در دسترس دارد ، صحبت کنید با چند مشتری که کاملاً مناسب شخصیت هستند تا در مورد نحوه استفاده از اینستاگرام بدانند و بفهمند چه نوع تأثیرگذاری برای آنها بیشتر جذاب است.

3. برای درک نحوه کار آنها ، از تأثیرگذاران بالقوه پیروی کنید.

هزاران تأثیرگذار در اینستاگرام. هر یک از آنها محتوای منحصر به فردی تولید می کند که ممکن است با نام تجاری شما متناسب باشد یا نباشد و یا مورد توجه مخاطبان هدف شما قرار گیرد. به جای اینکه فقط به نمونه کارهای قبلی که توسط اینفلوئنسر به شما ارائه شده است اعتماد کنید ، به دنبال این باشید که اینفلوئنسر را مستقیماً در اینستاگرام دنبال کنید.

نوع محتوای ارسال شده ، زمان ارسال و نحوه توصیف محتوا را با استفاده از زیرنویس های اینستاگرام . بعد از چند هفته مشاهده ، شما و تیمتان می توانید تصمیم بگیرید که آیا تأثیرگذار مورد نظر مناسب است یا خیر.

برای مشاهده بهتر تأثیرگذاران ، استفاده از یک ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام را در نظر بگیرید. برخی از سیستم عامل ها به کاربران امکان می دهند رقبا را رصد کنند تا مواردی مانند تعامل پست و نوسانات پیرو را مشاهده کنند. این ویژگی ها همچنین می توانند برای نظارت بر تأثیرگذارانی که قصد همکاری با آنها را دارید ، مورد استفاده قرار بگیرند تا درک کنند که چقدر در رشد پیروی از خود مهارت دارند.

4. به نفوذهای بالقوه از طریق ابزارهای ارتباطی ترجیحی خود دسترسی پیدا کنید.

بسیاری از افراد تأثیرگذار اطلاعات تماس را در بیوگرافی اینستاگرام خود دارند. اگر اینفلوئنسر مورد نظر این کار را انجام می دهد ، بهتر است ابتدا از طریق این خیابان با آنها تماس بگیرید. اگر پاسخ دیگری ندادید ، به دنبال یافتن اینفلوئنسر در LinkedIn باشید و برای آنها پیام InMail ارسال کنید تا توجه آنها را جلب کند.

سایر تأثیرگذاران ترجیح می دهند از طریق فرم تماس در وب سایت حرفه ای خود با آنها تماس بگیرند. به طور معمول ، اینفلوئنسرها در بیوگرافی اینستاگرام خود به این فرم پیوند می دهند. اگر به هر دلیلی قادر به برقراری ارتباط با اینفلوئنسر نیستید ، همیشه می توانید از طریق بستر اینستاگرام برای آنها پیام مستقیم ارسال کنید.

به یاد داشته باشید که بعنوان یک مشتری بالقوه ، بهترین کار این است که تأثیرگذار پاسخگوی س initialال اولیه شما. اگر آنها سریع یا مثبت پاسخ ندهند ، می تواند نشانه بی توجهی آنها به مشتریان و همکاران باشد.

5. نامزدهای تأثیرگذار را با یک توضیح واضح ارائه دهید.

خلاصه تأثیر گذار به تأثیرگذار مورد نظر کمک می کند تا یک کمپین بازاریابی Instagram موثرتر ایجاد کند. با ارائه یک مختصر شفاف به خودتان کمک می کنید تا از یک همکاری ارزش بیشتری کسب کنید.

یک خلاصه روشن باید شامل توضیحی در مورد سازمان شما و اهداف سازمان شما باشد. همچنین باید شامل تجزیه هر شخص بازاریابی باشد که سازمان شما ایجاد کرده است. در آخر ، ایده خوبی است که محتوای اینستاگرام متناسب با ظاهر و احساسی را که سعی دارید با همکاری ایجاد کنید ، قرار دهید.

6. از یک استراتژی ابتدایی بخواهید.

قبل از کار با اینفلوئنسر مهم است که تأثیرگذار ابتدا یک استراتژی اولیه ارائه دهد که شامل یک جدول زمانی از زمان ایجاد و انتشار محتوا باشد.

این به شما و تیم شما امکان می دهد تأثیر احتمالی کاندیداهای مختلف را بر اهداف مختلف بازاریابی ارزیابی کنید. این همچنین چارچوبی را برای شما فراهم می کند که وقتی اینفلوئنسر را شروع به کار با او می کنید ، پاسخگو باشید.

7. انتظارات واضحی را تنظیم کنید و آنها را با دسترسی به تجزیه و تحلیل ارائه دهید

همانطور که قبلاً اشاره شد ، تجزیه و تحلیل اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا بینش عملکردی را ارائه می دهد که به شما و تیم شما کمک می کند بفهمید چه چیزی کار نمی کند. برای کمک به تأثیرگذارتر شدن تأثیرگذاران ، ایده خوبی است که دسترسی به تأثیرگذاران را به یک بستر دقیق تجزیه و تحلیل شخص ثالث اینستاگرام مانند SocialFox فراهم کنید.

قبل از دسترسی ، حتماً از تأثیرگذاران بخواهید NDA را امضا کنند (غیر توافق نامه افشای اطلاعات) برای اطمینان از خصوصی بودن داده های شرکت.

نتیجه گیری

بازاریابی تأثیرگذار می تواند یک استراتژی بسیار م thatثر باشد که درآمد جدیدی ایجاد می کند و آگاهی از برند را افزایش می دهد. برای شروع همکاری با اینفلوئنسر اینستاگرام ، حتماً ابتدا یک هدف مشخص و یک شخصیت واضح در ذهن داشته باشید. سپس ، مطمئن شوید که تأثیرگذارهای بالقوه را کنترل می کنید تا بفهمید که آیا آنها می توانند مناسب باشند یا خیر.

با استفاده از روش های دلخواه خود به آنها دسترسی پیدا کنید و قبل از شروع هر گونه رابطه کوتاه ، نامزدهای تأثیرگذار را در اختیار نامزدهای تأثیرگذار قرار دهید. هنگامی که با هم کار می کنید ، به تأثیرگذاران اجازه دهید به تجزیه و تحلیل اطلاعات بپردازند تا آنها را مسئول بدانند و به آنها کمک کنند عملکرد را درک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *