7 نکته برای همکاری با اینفلوئنسر اینستاگرام

بازاریابی تأثیرگذار به یکی از موثرترین روش ها برای بازاریابان برای ایجاد یک نام تجاری و ارتباط با مشتریان احتمالی تبدیل شده است. افراد تأثیرگذار از بسترهای تحلیلی اینستاگرام مانند SocialFox ، بهترین ابزار تجزیه و تحلیل Instagram در بازار استفاده می کنند. یک مطالعه نشان داد که تقریباً 95 درصد بازاریابانی که از استراتژی بازاریابی تأثیرگذار استفاده می کردند ، آن را مثر تشخیص دادند. مطالعه دیگری نشان داد که به ازای هر دلار سرمایه گذاری شده در یک برنامه بازاریابی تأثیرگذار ، بازاریابان شاهد بازگشت بیش از 6 دلار درآمد هستند .

اما از آنجا که بازاریابی تأثیرگذار یک استراتژی نسبتاً جدید است ، دانستن نحوه همکاری صحیح با تأثیرگذاران بالقوه دشوار است. در اینجا 7 نکته برای تعامل مناسب با افراد تأثیرگذار برای شروع یک همکاری موفق وجود دارد.

1. یک هدف قابل اندازه گیری در ذهن داشته باشید.

اگر هدف قابل اندازه گیری را در نظر داشته باشید ، بسیار راحت تر می دانید که آیا استراتژی تأثیرگذار شما کار می کند یا خیر. با استفاده از یک پلت فرم تجزیه و تحلیل اینستاگرام ، شما و تیم خود باید هدفی ایجاد کنید که بتوان آن را به نحوی اندازه گیری کرد. این هدف باید به اهداف کلی تجارت و بازاریابی مربوط باشد تا اطمینان حاصل شود که استراتژی با آنچه برای سازمان بهتر است مطابقت دارد.

برخی معیارهای که باید در نظر بگیرید شامل مشارکت فالوور ، افزایش دنبال کننده ، بازدیدهای ایجاد شده توسط اینستاگرام و درآمد حاصل از اینستاگرام است.

2 با استفاده از افراد ، مخاطبان خود را درک کنید.

A شخصیت بازاریابی به تیم های بازاریابی روش سریع مراجعه به نوع خاصی از مشتریان ایده آل را ارائه می دهد. معمولاً پرسوناها با مصاحبه با مخاطبان هدف برای درک اطلاعات جمعیتی ایجاد می شوند. با در اختیار داشتن این اطلاعات ، درک مطالب موردنظر مخاطبان و نحوه تأثیرگذاری مخاطبین مورد نظر برای آنها آسان تر خواهد بود.

اگر سازمان شما از قبل دارای شخصیت های بازاریابی بوده است ، صحبت را در نظر بگیرید. با چند مشتری که به خوبی از شخصیت استفاده می کنند تا نحوه استفاده از اینستاگرام را بیاموزند و بفهمند چه نوع تأثیرگذاری برای آنها جذاب تر است.

3. برای درک نحوه کارکردن آنها ، موارد زیر را دنبال کنید.

هزاران تأثیرگذار وجود دارد در اینستاگرام هر کدام محتوای منحصر به فردی تولید می کنند که ممکن است با نام تجاری شما مطابقت داشته باشد یا برای مخاطبان مورد نظر شما جذاب نباشد. به جای تکیه بر مجموعه ای از کارهای قبلی که توسط اینفلوئنسر به شما ارائه شده است ، به دنبال اینست که اینفلوئنسر را مستقیماً در اینستاگرام دنبال کنید.

نوع محتوایی که ارسال می کنند ، هنگام ارسال و نحوه توصیف محتوا با استفاده از زیرنویس اینستاگرام . پس از چند هفته مشاهده ، شما و تیم خود می توانید تصمیم بگیرید که آیا تأثیرگذار موردنظر مناسب است یا خیر.

برای مشاهده بهتر اینفلوئنسرها ، از ابزار تجزیه و تحلیل Instagram استفاده کنید. برخی از سیستم عامل ها به کاربران اجازه می دهند تا رقبا را تحت نظارت قرار دهند تا مواردی مانند تعامل پست و نوسانات دنبال کننده را مشاهده کنند. این ویژگیها همچنین می توانند برای نظارت بر تأثیرگذارانی که فکر می کنید با آنها همکاری کنید ، مورد استفاده قرار گیرد تا بفهمید که آنها در رشد طرفداران خود چقدر خوب هستند.

4. از طریق راههای ارتباطی ترجیحی آنها به

دسترسی به عوامل موثر در اطلاعات بیوگرافی اینستاگرام خود اضافه کنید. اگر تأثیرگذار مورد نظر این کار را انجام می دهد ، بهتر است ابتدا از طریق این خیابان با آنها تماس بگیرید. در صورت عدم پاسخگویی ، در نظر داشته باشید که فرد تأثیرگذار را در LinkedIn پیدا کنید و برای جلب توجه آنها پیام InMail ارسال کنید.

سایر تأثیرگذاران ترجیح می دهند از طریق فرم تماس در وب سایت حرفه ای خود با آنها تماس گرفته شود. به طور معمول ، اینفلوئنسرها در بیوگرافی اینستاگرام خود به این فرم پیوند می دهند. اگر به هر دلیلی نمی توانید با اینفلوئنسر ارتباط برقرار کنید ، همیشه می توانید از طریق پلت فرم اینستاگرام به او پیام مستقیم ارسال کنید.

به یاد داشته باشید که به عنوان یک مشتری بالقوه ، بهترین گزینه را انتخاب کنید تأثیرگذار که به درخواست اولیه شما پاسخ می دهد. اگر آنها سریع یا مثبت پاسخ ندهند ، می تواند نشانه بی توجهی آنها به مشتریان و همکاران باشد.

5. با مختصری واضح نامزدهای تأثیرگذار را ارائه دهید.

یک مختصر تأثیرگذار موثر به تأثیرگذار مورد نظر کمک می کند تا یک کمپین بازاریابی موثرتر در اینستاگرام ایجاد کند. با ارائه یک خلاصه واضح ، شما همچنین به خود کمک می کنید که از همکاری بیشتر به دست آورید.

یک خلاصه واضح باید شامل توضیحی در مورد سازمان شما و اهداف سازمان شما باشد. همچنین باید شامل تجزیه و تحلیل هرگونه شخصیت بازاریابی باشد که سازمان شما ایجاد کرده است. در نهایت ، ایده خوبی است که محتوای اینستاگرام را متناسب با ظاهر و احساسی که می خواهید با همکاری ایجاد کنید ، قرار دهید.

6. از یک استراتژی مقدماتی درخواست کنید.

قبل از کار با اینفلوئنسر ، مهم است که اینفلوئنسر ابتدا یک استراتژی اولیه ارائه دهد که شامل یک جدول زمانی از زمان ایجاد و انتشار محتوا باشد.

این امر به شما و تیم شما اجازه می دهد تا تأثیر احتمالی نامزدهای مختلف بر اهداف مختلف بازاریابی را ارزیابی کنید. همچنین چارچوبی را برای شما فراهم می کند تا هنگام تأثیرگذاری با یک فرد تأثیرگذار ، او را پاسخگو بدانید.

7. تنظیم انتظارات واضح و ارائه آنها با دسترسی به تجزیه و تحلیل

همانطور که قبلاً اشاره شد ، تجزیه و تحلیل اینستاگرام مهم است زیرا بینش عملکردی را ارائه می دهد که به شما و تیم شما کمک می کند بفهمید چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند. برای کمک به تأثیرگذاران بیشتر ، ایده خوبی است که به افراد تأثیرگذار دسترسی به یک پلت فرم تجزیه و تحلیل دقیق شخص ثالث در اینستاگرام مانند SocialFox .

قبل از ارائه دسترسی ، حتماً از تأثیرگذاران بخواهید NDA را امضا کنند (غیر- توافقنامه افشا) برای اطمینان از خصوصی بودن اطلاعات شرکت. برای شروع همکاری با اینفلوئنسر اینستاگرام ، مطمئن شوید که ابتدا یک هدف مشخص و یک شخصیت مشخص در ذهن دارید. سپس ، مطمئن شوید که تأثیرگذاران بالقوه را بررسی می کنید تا بفهمید که آیا آنها می توانند مناسب باشند یا خیر. هنگامی که با هم کار می کنید ، به اینفلوئنسرها اجازه دهید تا به تجزیه و تحلیل ها پاسخگو باشند و به آنها در درک عملکرد کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *