8 نکته برای ایجاد یک تبلیغ موثر در استوری اینستاگرام

اگرچه اندکی بیش از یک سال از عمر آن می گذرد، استوری های اینستاگرام تقریباً 250 میلیون کاربر فعال روزانه. این بدان معناست که افراد بیشتری از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند تا از تمام اسنپ چت استفاده کنند. اینستاگرام اوایل سال جاری اعلام کرد همه مشاغل توانایی ایجاد اینستاگرام را خواهند داشت. تبلیغات استوری.

برای درک کامل و ایجاد استوری های موثر در اینستاگرام، استفاده از بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای برندها بسیار مهم است. امکان پذیر است.

امروزه، برندهای متنوعی مانند TD Bank، Reebok، National Geographic و Disney از استوری های اینستاگرام برای ارتباط با مخاطبان هدف به روشی کاملاً جدید استفاده می کنند. و از آنجا که اینستاگرام متعلق به فیس بوک است، بازاریابان به مجموعه ای غنی از اطلاعات رفتار مخاطبان دسترسی دارند که ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موثر در استوری اینستاگرام را آسان می کند.

برای کسانی که علاقه مند به شروع یک کمپین تبلیغاتی در استوری هستند، در اینجا 8 نکته کلیدی وجود دارد که بهترین تبلیغ کنندگان اینستاگرام برای رسیدن به نتایج معنی دار کسب و کار از آنها پیروی می کنند.

1. پیام را ساده نگه دارید

استوری های اینستاگرام در یک چشم به هم زدن اتفاق می افتد و پس از 24 ساعت از مشاهده منقضی می شود. برای اینکه منظورتان را منتقل کنید، مهم است که پیام تبلیغ استوری های اینستاگرام شما  روشن و دقیق باقی می ماند.

>

emplement of این تبلیغ دارای یک پیام واضح و تصویری واضح است که پیام پشت آگهی را به خانه هدایت می کند. علاوه بر این، تبلیغ‌کنندگان در Peel از ویژگی محتوای استوری اینستاگرام استفاده کردند. با کشیدن انگشت به بالا، شخصی که آگهی را مشاهده می کند می تواند مستقیماً به فروشگاه تجارت الکترونیک Peel برود.

2. از هدف گذاری مبتنی بر فیس بوک استفاده کنید.

همانطور که قبلا ذکر شد، تبلیغات استوری اینستاگرام از طریق مدیر تبلیغات فیس بوک مدیریت می شوند. این خبر خوبی برای تبلیغ‌کنندگان اینستاگرام است زیرا به این معنی است که شما به اطلاعات دقیق جمعیتی و جغرافیایی دسترسی خواهید داشت که می‌تواند شناسایی و هدف‌گیری مخاطبان عالی را آسان‌تر کند.

بازاریاب‌های اینستاگرام می‌توانند کاربران را بر اساس سن، مکان، هدف قرار دهند. حساب‌های اینستاگرام دنبال‌شده، علایق، تحصیلات و سابقه اشتغال (از جمله دسته‌های دیگر).

3. یک سری تبلیغات بین پلتفرمی ایجاد کنید.

در حالی که تبلیغات استوری اینستاگرام به خودی خود مؤثر هستند، ادغام تبلیغات در یک کمپین گسترده تر بین پلتفرمی بهترین راه برای ایجاد بازگشت سرمایه مثبت است. ابتکار عمل. در مثال زیر، بانک TD از یک تبلیغ استوری های اینستاگرام با هدف جغرافیایی برای تبلیغ یک رویداد بازاریابی تجربی آتی که در شهر نیویورک برگزار می شود، استفاده می کند.

%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%20Peel%D8%8C%20TD%20Bank%20%D8%A8%DB%8C%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AA%D8%B4%D9%88%DB%8C%D9%82%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D8%AF%20%D8%AA%D8%A7%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%DA%A9%D8%B3%D8%A8%20%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA%20%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1%20%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87%20%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%AF%20%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%8C%20%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%B4%D8%AA%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B3%D9%85%D8%AA%20%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%20%D8%A8%DA%A9%D8%B4%D9%86%D8%AF.

4.%20%D9%87%D8%AF%D9%81%20%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%D9%85%D8%AC%D8%AF%D8%AF%20%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%86%D8%B8%D8%B1%20%D8%A8%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AF.

%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%20%D9%87%D8%AF%D9%81%D9%85%D9%86%D8%AF%20%D9%85%D8%AC%D8%AF%D8%AF%20%D8%A7%D8%B2%20%DB%8C%DA%A9%20%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84%20%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C%20%D8%AA%D8%B9%D8%A8%DB%8C%D9%87%20%D8%B4%D8%AF%D9%87%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%88%D8%A8%20%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D8%AF%20%D8%AA%D8%A7%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF%DB%8C%D8%AF%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86%20%D9%88%D8%A8%20%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A8%D9%87%20%D9%88%D8%A8%20%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87%20%D8%A7%D9%86%D8%AF%20%D8%A7%D9%85%D8%A7%20%D8%A7%D9%82%D8%AF%D8%A7%D9%85%20%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF%20%D9%86%D8%B8%D8%B1%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85%20%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%8C%20%D9%87%D8%AF%D9%81%20%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%20%D8%AF%D9%87%D8%AF.

%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D9%86%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%20%D8%A8%D8%A7%20%D9%87%D8%AF%D9%81%E2%80%8C%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%20%D9%85%D8%AC%D8%AF%D8%AF%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%A2%D9%88%D8%B1%DB%8C%20%D9%85%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%A8%D8%A7%D9%86%20%D8%AE%D8%A7%D8%B5%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84%20%D9%85%D8%AC%D8%AF%D8%AF%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF.%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A2%D9%86%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%84%D9%87%20%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF%DB%8C%D8%AF%20%D8%A7%D8%B2%20%DB%8C%DA%A9%20%D9%88%D8%A8%E2%80%8C%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%A8%DB%8C%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86%20%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D8%AF%20(%D8%A7%D8%B2%20%D8%B7%D8%B1%DB%8C%D9%82%20%DB%8C%DA%A9%20%DA%A9%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D9%86%20%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%B4%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7)%D8%8C%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D9%87%D8%AF%D9%81%E2%80%8C%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%20%D9%85%D8%AC%D8%AF%D8%AF%20%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%20%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF.

5.%20%D8%A7%D8%B2%20FOMO%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF%20%D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%B3%20%D9%81%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%AA%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.

FOMO%D8%8C%20%D9%85%D8%AE%D9%81%D9%81%20%C2%AB%D8%AA%D8%B1%D8%B3%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AF%D8%B3%D8%AA%20%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%86%C2%BB%D8%8C%20%DB%8C%DA%A9%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DA%98%DB%8C%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C%20%D9%85%D9%88%D8%AB%D8%B1%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%AA%D9%86%D8%B8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%AA%20%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D9%81%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%AD%D8%A7%D9%84%D8%8C%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D8%AA%DB%8C%DA%A9%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF%20%D8%A8%D9%87%20%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%20%D9%85%D9%88%D8%AB%D8%B1%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF.%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A2%D9%86%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D9%BE%D9%84%D8%AA%D9%81%D8%B1%D9%85%20%D8%B0%D8%A7%D8%AA%D8%A7%D9%8B%20%D8%B2%D9%88%D8%AF%DA%AF%D8%B0%D8%B1%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%8C%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%20%D8%AF%D8%B1%DA%AF%DB%8C%D8%B1%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B4%D9%88%D9%86%D8%AF%20%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D8%A7%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D9%86%D8%AF%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%AC%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D8%A2%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%20%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%20%D8%A8%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%86%D8%AF.%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%85%D8%AB%D8%A7%D9%84%20%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D8%8C%20CrossFit%20%D9%88%20%D8%B4%D8%B1%DB%8C%DA%A9%20%D8%AD%D8%A7%D9%85%DB%8C%20%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C%20%D8%A2%D9%86%D9%87%D8%A7%D8%8C%20Reebok%D8%8C%20%DB%8C%DA%A9%20%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%20%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A7%D8%B2%20FOMO%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D8%AF.

the”> خط “بازگشت… برای مدت زمان محدود” یک بخش بازاریابی عالی است که باعث ایجاد حس فوریت در بین مشتریان بالقوه می شود.

6. برای یادگیری بهترین شیوه ها، برندهای دیگر را دنبال کنید.

همانطور که پابلو پیکاسو گفت، “هنرمندان خوب قرض می گیرند، هنرمندان بزرگ می دزدند.” به طور مشابه، برخی از برندهایی که در بازاریابی رسانه های اجتماعی عالی هستند، برای الهام گرفتن به سازمان های دیگر مراجعه می کنند. وقتی صحبت از استوری های اینستاگرام می شود، برندهایی مانند نایک و نشنال جئوگرافیک بر پلتفرمی که بازاریابان باید به آن توجه داشته باشند تسلط دارند.

7. با یک تأثیرگذار شریک شوید.

یک نظرسنجی اخیر از بازاریابان نشان داد که نزدیک به 95 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند بازاریابی تأثیرگذار مؤثر است. مشارکت با اینفلوئنسر برای ایجاد محتوای جذاب در استوری های اینستاگرام می تواند راهی عالی برای برند شما برای ایجاد یک تبلیغ واقعا خیره کننده باشد.

اگر در نظر دارید استراتژی بازاریابی تأثیرگذار، به یاد داشته باشید که هر مخاطب هدف متفاوت است. برای مثال، یک اینفلوئنسر اینستاگرام که ممکن است برای اعضای نسل Z جذاب باشد، احتمالاً نمی‌تواند بر افراد ارشد تجاری تأثیر بگذارد.

با این حال، اگر بتوانید یک تأثیرگذار را پیدا کنید که با مخاطبان هدف شما همسو باشد، تبلیغاتی که کارهای اینفلوئنسر را نشان می‌دهد و به دنبال آن تبلیغ «ارگانیک» از سوی اینفلوئنسر در کانال خودش، می‌تواند سر و صدای معنی‌داری را در میان کسانی که در بازار هدف شما هستند ایجاد کند.

8. کپی جذاب و تکمیلی بنویسید.

در حالی که بیشتر اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم صرفا بصری فکر می کنند، مهم است که یک نسخه نوشتاری متقاعد کننده برای تکمیل تصاویر بنویسید. این امر هنگام ارسال محتوای ارگانیک در نمایه برند شما و همچنین هنگام ایجاد یک تبلیغ در استوری اینستاگرام صادق است.

برای الهام گرفتن، به تبلیغات نشنال جئوگرافیک نگاهی بیندازید. این برند برای محتوایی که در اینستاگرام پست می‌کند، کار فوق‌العاده‌ای انجام داده است.

نتیجه‌گیری

اینستاگرام به سرعت در حال تبدیل شدن به   مارک‌های پلتفرم برای دستیابی به مخاطبان هدف خود به آن روی می‌آورند. و در اینستاگرام، استوری های اینستاگرام به سرعت در میان صدها میلیون کاربر محبوب می شود. برندها در نهایت به صورت دسته جمعی شروع به روی آوردن به استوری خواهند کرد، اما امروز، بازاریاب هایی که به اندازه کافی جرات دارند جدیدترین پلتفرم تبلیغاتی ارائه شده توسط اینستاگرام را امتحان کنند، احتمالاً از مزیت حرکت اول و معنی دار بهره مند خواهند شد.

برای شروع با اینستاگرام. داستان‌ها، پیام‌ها را ساده نگه دارید، با یک فراخوان برای اقدام واضح. از برندهای دیگری که قبلاً از تبلیغات استوری اینستاگرام استفاده می‌کنند الهام بگیرید و برای تقویت بیشتر پیام خود با یک تأثیرگذار همکاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.