9 ترند اینستاگرام برای تماشا در سال 2018
در سال 2017، اینستاگرام تقریباً را خریداری کرد 100 میلیون کاربر جدید و استوری های اینستاگرام را توسعه دادند تا به قاتل اسنپ چت تبدیل شوند. سال آینده، اینستاگرام در آستانه تبدیل شدن به بخش مهمتری از رژیم غذایی رسانههای اجتماعی ما است، زیرا این شرکت برای توسعه ویژگیهای جدید تلاش میکند.
بازاریابان رسانههای اجتماعی و اینفلوئنسرهای اینستاگرام باید بدانند که اینستاگرام همیشه در حال تغییر است. برای مشاهده واقعی این تغییرات، بسیاری از برندها از بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام، SocialFox استفاده می کنند. این مقاله 10 مورد از محتمل ترین روندهای اینستاگرام را که در سال 2018 باید به آنها توجه کرد، مرور می کند. از هم اکنون به فکر استراتژی اینستاگرام خود باشید تا با یک برنامه بازاریابی شفاف اینستاگرام وارد سال جدید شوید.
آنچه در این نوشته خواهید خواند:
1 . استفاده گسترده از خرید اینستاگرام.
برندهای تجارت الکترونیک باید از خرید اینستاگرام باند واگن در سال 2018. این ابزار برای بهبود تجربه خرید برای کاربران اینستاگرام طراحی شده است و به برندها اجازه میدهد آیتمهای مشخص شده در پستهای اینستاگرام را به صفحات محصول در سایتهای تجارت الکترونیک پیوند دهند.
ابزار جدید آنقدر موفق است که تجارت بزرگ گزارش داد افزایش 1000 درصدی بازدیدهای وبسایت و 20 درصد افزایش درآمد به لطف ابزار خرید اینستاگرام.
با توجه به این موفقیت اولیه، سال 2018 شاهد افزایش استقبال از خرید اینستاگرام و پست هایی خواهیم بود که برای نمایش برجسته کالا طراحی شده اند.
2. برندهای بیشتری به استوری های اینستاگرام روی می آورند.
فقط یک سال پس از راه اندازی، استوری اینستاگرام تعداد کاربران بیشتری (250 میلیون) نسبت به اسنپ چت (166 میلیون) دارد. به لطف جریان دائمی بهبود پلتفرم، این احتمال وجود دارد که استوری های اینستاگرام در سال 2018 میلیون ها کاربر جدید را به خود جذب کند.
در نتیجه، برندهای بیشتری استراتژی استوری اینستاگرام را طراحی می کنند که برای جذب دنبال کنندگان به سمت یک استراتژی طراحی شده است. وب سایت مارک دار برخلاف محتوای سنتی اینستاگرام، که در آن پیوند دادن به یک صفحه وب دشوار است، استوری های اینستاگرام به بینندگان اجازه می دهد تا انگشت خود را به سمت بالا بکشند تا به یک صفحه وب پیوند داده شده منتقل شوند.

تبلیغ Sonos Instagram Stories در بالا را به عنوان مثال در نظر بگیرید. Sonos تبلیغی را اجرا کرد که برای هدایت بینندگان به یک صفحه وب اطلاعاتی درباره بلندگوی هوشمند جدیدشان طراحی شده بود.
3. افزایش سرمایه گذاری در تبلیغات اینستاگرام.
در سال گذشته، برندها هزینه کردند 65 درصد بیشتر در تبلیغات رسانه های اجتماعی نسبت به سال قبل. سال آینده، این احتمال وجود دارد که برندها حتی بیشتر روی تبلیغات رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنند و اینستاگرام پیشرو باشد. در واقع، تحلیلگران انتظار دارند که تقریباً 7 میلیارد دلار در سال 2018 برای تبلیغات اینستاگرام هزینه شود. ، افزایش 32 درصدی نسبت به سال 2017.

4. MICRO-INFLUENCERS GO MAINSTREAM هستند.
بازاریابان قبلاً معتقدند که بازاریابی تأثیرگذار مؤثر است. در واقع، یک مطالعه نشان داد که بیش از 90 درصد از بازاریابانی که برنامههای اینفلوئنسر مارکتینگ را اجرا میکنند فکر کن کار میکنه در سال آینده، برندها به سرمایه گذاری بر روی تأثیرگذاران جریان اصلی ادامه خواهند داد. اما استارتآپها و کسبوکارهای کوچک با کار با میکرو اینفلوئنسرهای مقرونبهصرفه به بازی خواهند پیوست.
میکرو -اینفلوئنسرها پیروان کوچک اما اختصاصی دارند. در نتیجه، آنها اغلب ارزانتر هستند، اما میتوانند به اندازه افراد مشهور رسانههای اجتماعی مؤثر باشند.
5. بازاریابان آزمایش را با پیامهای مستقیم آغاز میکنند.
بهنظر میرسد پیامهای مستقیم در حال انجام است در سال جدید کانون توجه اینستاگرام باشد. فیس بوک قبلاً دو پلت فرم پیام رسانی با بیش از هر کدام یک میلیارد کاربر اکنون شرکت مادر اینستاگرام ممکن است بخواهد سومی ایجاد کند. اگر اینستاگرام نوآوریهایی را ارائه میکند که قابلیتهای پیامرسانی مستقیم را بهبود میبخشد، به دنبال برندهایی باشید که کمپینهای پیامرسانی مستقیم را امتحان کنند.
6. ویدیوی زنده اینستاگرام به جریان اصلی تبدیل میشود.
اینستاگرام همچنان بر توسعه ابزارهای ویدیویی زنده که برای جذب بیشتر کاربران طراحی شدهاند، تأکید میکند. اخیراً، شبکه اجتماعی اعلام کرد که جریان یک ویدیوی زنده می تواند سایر کاربران اینستاگرام را به پیوستن به جریان دعوت کند و بالعکس. این احتمال وجود دارد که اینستاگرام در سال 2018 سایر نوآوریهای ویدیوی زنده را نیز عرضه کند.
از آنجایی که اینستاگرام در حال برداشتن گامهای اساسی برای حمایت از محتوای ویدیوی زنده در صفحه کاوش است، و از طریق اعلانهای فالوور، احتمالاً مارکهای بیشتری وجود دارد. استفاده از این رفتار مطلوب را با ایجاد کمپین های ویدیویی زنده در سال جدید آغاز خواهد کرد.
7. برندهای B2B شروع به استقبال از اینستاگرام می کنند.
در بیشتر موارد، اینستاگرام به عنوان یک پلت فرم ایده آل برای برندهای تجاری به مصرف کننده مانند نایک، اپل و H&M دیده می شود. اما در سال 2018، برندهای تجاری به کسب و کار به لطف قالبهای محتوا و گزینههای تبلیغاتی جدید، سرمایهگذاری در اینستاگرام را افزایش خواهند داد.
برندهایی مانند IBM و Adobe در حال حاضر از اینستاگرام برای ارتباط با مشتریان احتمالی و نمایش فرهنگ کاری به منظور جذب استعدادهای برتر استفاده می کنند. با تشکر از گزینه های تبلیغاتی پیشرفته و پایگاه کاربران به سرعت در حال رشد، B2B در سال 2018 از اینستاگرام استقبال خواهند کرد.
8. گالریهای اینستاگرام در همه جا فراگیر میشوند.
بازاریابان اینستاگرام شروع به استقبال از گالریها کردهاند /a>، که یک راه عالی برای برقراری ارتباط چند پیام در یک پست اینستاگرام است. در سال آینده، استفاده از گالری ها همه جا حاضر خواهد شد زیرا تلاش برای درگیری طولانی مدت کاربر بیش از پیش چالش برانگیز می شود.
9. ویدیوی بدون صدا.
جای تعجب نیست، 85 درصد از ویدیو پخش شده در شبکه های اجتماعی بدون صدا پخش می شود. اینفلوئنسرها و برندها به جای صرف زمان برای ایجاد یک موسیقی متن جذاب برای تکمیل ویدیوهای اینستاگرام، به سادگی شروع به ارسال محتوای ویدیویی بدون صدا می کنند.
نتیجه گیری
با تشکر از پلتفرم اینستاگرام با پیشرفتها و پایگاه کاربران رو به رشد، در بین بازاریابان و اینفلوئنسرهای رسانههای اجتماعی محبوبتر میشود. در سال 2018، روندها توسط پیشرفتهای پلتفرم جدید مرتبط با استوریهای اینستاگرام، ویدیو و پیامهای مستقیم هدایت میشوند.
بازاریابان از همه رشتهها، از جمله بازاریابهای B2B، روی تبلیغات اینستاگرام سرمایهگذاری خواهند کرد و به پذیرش قالبهای محتوای جدید مانند ادامه خواهند داد. گالریها، ویدیوهای بدون صدا و پستهای خرید.