Instagram Analytics: 4 معیاری که باید پیگیری کنید

در دوران متصل مدرن ، رسانه های اجتماعی برای هر مارک شخصی و تجاری مهم هستند و اینستاگرام به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از سیستم عامل های اصلی است. با این حال ، هر شخص جاه طلبی متفاوتی برای حساب خود دارد.

صرف نظر از اینکه در ابتدا برای اینستاگرام ثبت نام کرده اید ، به بهترین تجزیه و تحلیل اینستاگرام نیاز دارید. ابزار برای حساب شما. در اینجا 4 معیار وجود دارد که تمام اقدامات موفقیت آمیز اینستاگرام به آنها توجه دارند.

آنچه در این نوشته خواهید خواند:

1. FOLLOWERS

در حالی که ایجاد مخاطبان اینستاگرام خود ، باید به شماره های دنبال کننده خود توجه کنید. این منبع واحد داده یک گنجینه اطلاعاتی برای شما و برند شما است.

اول ، هر زمان که پست می کنید ، اگر پست شما از نظر ساختار درست باشد ، باید حداقل برخی از دنبال کنندگان جدید را وارد کنید. اگر این کار را انجام دهید نه ، این بدان معناست که محتوای شما باید کار بهتری پیدا کند که به صورت ارگانیک پیدا شود و یا اینکه از نظر ارگانیک برای مردم جذابیت داشته باشد.

دوم ، شما باید بفهمید پیروان شما چه چیزهای دیگری را دوست دارند و چه دوست ندارند ، چه در واقع زندگی و در اینستاگرام. وقت بگذارید و از طریق برخی از نمایه های آنها کلیک کنید و ببینید آیا روندهای تکراری در انواع تصاویر ارسال شده ، هشتگهایی که استفاده می کنند یا افرادی که دنبال می کنند وجود دارد. این بینش می تواند برای بهینه سازی نمایه و محتوای شما مفید باشد ، منجر به دنبال کنندگان بیشتر و تعامل بهتر در طولانی مدت شود.

سرانجام ، اگر هرگز مشاهده کردید که پست خاصی منجر به از دست دادن دنبال کنندگان می شود ، باید این موارد را داشته باشید یک پرچم قرمز بزرگ برای شما و استراتژی محتوای فعلی شما. از دست دادن فالوورها به این معنی است که شما چیزی را با آنچه که آنها می خواستند ببینند خارج از خط خارج شده است ، ارسال کرده اند ، روی نام کاربری خود کلیک کرده و دنبال کردن آن را لغو کنید.

رویدادی که باعث از بین رفتن فالوور شود ممکن است به معنای یا اینکه دنبال کننده هایی داشتید که دیگر با مارک شما درگیر نبودند یا اینکه پست شما با آنهایی که فکر می کردند شما نیست مطابقت داشت. علت این اتفاق را بفهمید و تغییرات لازم را ایجاد کنید.

2. ENGAGEMENT

معیار مهم دیگر تعامل است. اگر کاربری 1 میلیون فالوور داشته باشد اما فقط 10 پسندیدن در یک عکس داشته باشد ، میزان تعامل به وضوح کم است و احتمالاً نشانه این است که کاربر فالوور را خریداری کرده است.

درگیر شدن در پست ها به همان اندازه درباره یک همانطور که تعداد دنبال کنندگان انجام می دهد. نامزدی فراتر از لایک است. همچنین شامل نظرات و برچسب ها می شود.

هنگامی که به نرخ تعامل در پست های خود نگاه می کنید ، توجه کنید که کدام پست ها لایک و نظر دریافت می کنند. اگر پستی مورد پسند بیشتری قرار گیرد ، این به دلیل کیفیت و محتوای تصویر و همچنین کیفیت زیرنویس است.

نرخ پایین نظر احتمالاً به این دلیل است که زیرنویس شما به صورت ساختار نیست دعوت به عمل و دعوت از پیروان خود را به نظر. بعلاوه ، اگر پستی ارسال نکنید که از افراد دعوت می کند دوستان خود را هرچند وقت یکبار نشان دهند ، نرخ برچسب گذاری کمتری خواهید داشت و فرصت گسترش مخاطبان خود را از دست می دهید.

در آخر ، باید اندازه گیری کنید تعامل با افراد زیر اگر به نظرات مربوط به تصاویر خود پاسخ نمی دهید یا ابتکار عمل را در مورد پسندیدن و اظهارنظر درباره محتوای تولید شده توسط کاربر بر عهده ندارید ، به کاربران اجازه نمی دهید از اهمیت آنها مطلع شوند. این ارتباط برای انجام خوب در اینستاگرام و ایجاد وفاداری به برند بسیار مهم است.

3. STORIES

وقتی اینستاگرام داستانهای Instagram را راه اندازی کرد ، این ویژگی به سرعت به دست آمد بیش از 200 میلیون کاربر فعال روزانه. به عنوان یک نام تجاری ، اگر فرصت استفاده از Stories را از دست می دهید ، این فرصت را برای دستیابی به موفقیت گسترده در برند دارید. در حالی که داستانهای مارک دار خود را پخش می کنید ، باید به مواردی بیش از بازدیدها توجه کنید.

گرچه تعداد بازدیدها مهم است ، باید مطمئن شوید که در طول یک داستان خاص ، تعداد بازدیدهای شما بیش از حد کاهش نمی یابد. به عنوان مثال ، اگر داستان اول شما 100 بازدید دارد ، داستان دوم شما 50 ، سومین داستان شما 10 و آخرین شما 2 بازدید دارد ، این نشانه این است که مردم ممکن است داستان شما را مشاهده کنند زیرا این نماد ظاهر می شود ، اما آنها از نیمه راه خواندن را متوقف می کنند زیرا آنها بی علاقه هستند. تمرکز خود را بر روی ایجاد محتوایی بگذارید که باعث می شود افراد بخواهند کل داستان را ببینند.

همانطور که محتوای “کش رفتن” را اضافه می کنید که بینندگان را به وب سایت می برد ، درصد پیگیری افرادی را که داستان را می بینند و یادداشت می کنند ، پیگیری کنید آیا آنها در واقع به بالا بکشید. اگر این معیار کم است ، باید محتوای خود را متناسب تنظیم کنید تا عملکرد بهتری ایجاد کنید.

اگر نرخ تبدیل شما با دیدن وب سایت کم است ، این احتمالاً به این معنی است که شما باید از ارسال محتوای ناخواسته به ترافیک بی فایده را هدایت کنید یا به سادگی کیفیت طراحی وب را ارتقا دهید.

4. تبدیل

سرانجام ، در تمام مراحل اینستاگرام خود ، به احتمال زیاد هدفی برای حساب خواهید داشت. خواه می خواهید مردم وب سایت شما را ببینند ، کالای شما را بخرند یا فیلم های YouTube شما را تماشا کنند ، باید به نحوه تبدیل رسانه های اجتماعی خود توجه کنید.

اولین قدم در اینجا این است که مشخص کنید کدام معیار شما است تمرکز می کنند ، چه بازدید از صفحه ، چه فروش ، چه مشترکان و یا ترکیبی از موارد فوق.

بعد ، بفهمید برای به دست آوردن یک پیرو ، تعامل با آنها و تبدیل آنها به یک عمل کامل. وقتی این فرآیند را ارائه می دهید ، می توانید اقدامات خود را برای اطمینان از حداکثر تبدیل بهینه کنید.

آیا شما خطاهای کلیک در پیوندها را شناسایی می کنید ، یکبار خرید در سایت خود را انجام نمی دهید یا پس از دیدن فیلم مشترک نمی شوید. شکستن فرآیند پیچیده “تبدیل” به م componentsلفه های جداگانه به شما امکان می دهد تا دریابید که در کجا باید جریان را اصلاح کنید.

وقتی بفهمید مخاطبان شما دقیقاً چه کسانی و چگونه هستند ، کاوش در اینستاگرام به آزمایش و خطا نیاز دارد. تا به بهترین وجه با آنها درگیر شوید. وقت و تلاش خود را صرف کشف سایر محتواسازان کرده و از نحوه ایجاد بهترین محتوای ممکن و به حداکثر رساندن هر یک از این معیارها الهام بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *