Instagram Analytics: 4 معیار که باید آنها را دنبال کنید

در دوران متصل مدرن ، رسانه های اجتماعی برای هر مارک شخصی و تجاری مهم هستند و اینستاگرام به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از سیستم عامل های اصلی است. با این حال ، هر شخصی جاه طلبی متفاوتی برای حساب خود دارد.

صرف نظر از اینکه چرا در ابتدا در Instagram ثبت نام کرده اید ، به بهترین تجزیه و تحلیل اینستاگرام نیاز دارید. ابزار برای حساب شما در اینجا 4 معیار وجود دارد که همه تمرینات موفق اینستاگرام به آنها توجه می کنند.

آنچه در این نوشته خواهید خواند:

1. FOLLOWERS

در حالی که ایجاد مخاطبان اینستاگرام خود ، باید به شماره های دنبال کننده خود توجه کنید. این منبع واحد داده ، گنجینه ای از اطلاعات برای شما و برند شما است.

اول ، هر زمان که پست می کنید ، اگر پست شما از نظر ساختار درست باشد ، باید حداقل برخی از دنبال کنندگان جدید را وارد کنید. اگر این کار را انجام دهید نه ، این بدان معناست که محتوای شما یا باید بهتر کار کند تا از نظر ارگانیک پیدا شود یا از نظر ارگانیک برای مردم جذاب باشد.

دوم ، شما باید بفهمید که دنبال کنندگان شما چه چیزهای دیگری را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند ، هر دو در واقع زندگی و در اینستاگرام وقت بگذارید و بر روی برخی از نمایه های آنها کلیک کنید و ببینید آیا روندهای تکراری در انواع تصاویر ارسال شده ، هشتگهایی که استفاده می کنند یا افرادی که دنبال می کنند وجود دارد. این بینش می تواند برای بهینه سازی نمایه و محتوای شما مفید باشد و منجر به دنبال کنندگان بیشتر و مشارکت بهتر در دراز مدت شود. یک پرچم قرمز مهم برای شما و استراتژی محتوای فعلی شما. از دست دادن فالوورها به این معنی است که شما چیزی را متناسب با آنچه که آنها می خواستند ببینند که وقت خود را برای ترک فید اختصاص داده اند ، ارسال کرده ، روی نام کاربری خود کلیک کرده و پیگیری خود را ادامه دهید. یا اینکه فالوورهایی داشتید که دیگر با برند شما در ارتباط نبودند یا اینکه پست شما با آنچه فکر می کردند شما همسو نیست. علت وقوع آن را دریابید و تغییرات لازم را انجام دهید.

2. ENGAGEMENT

معیار مهم دیگر مشارکت است. اگر کاربری 1 میلیون دنبال کننده داشته باشد اما فقط 10 عکس در تصویر پسندیده باشد ، میزان مشارکت به وضوح کم است و احتمالاً این نشان می دهد که کاربر دنبال کننده خریداری کرده است.

مشارکت در پست ها به همان اندازه در مورد همانطور که تعداد دنبال کنندگان انجام می دهد هر چند نامزدی چیزی فراتر از دوست داشتن است. همچنین شامل نظرات و برچسب ها می شود.

وقتی به میزان مشارکت در پست های خود نگاه می کنید ، توجه کنید که کدام پست ها لایک و نظر دریافت می کنند. اگر یک پست لایک بیشتری دریافت کند ، به احتمال زیاد به دلیل کیفیت و محتوای تصویر و همچنین کیفیت زیرنویس است.

نرخ کم اظهارنظر احتمالاً به این دلیل است که عنوان شما به عنوان یک ساختار نیست دعوت به عمل و دعوت از پیروان خود برای نظر دادن. علاوه بر این ، اگر پستی ارسال نکنید که افراد را هر چند وقت یکبار دعوت کند تا دوستان خود را برچسب گذاری کنند ، نرخ برچسب گذاری کمتری خواهید داشت و فرصت افزایش مخاطبان خود را از دست خواهید داد.

در نهایت ، باید اندازه گیری کنید. تعامل با افراد زیر اگر به نظرات مربوط به تصاویر خود پاسخ نمی دهید یا ابتکار عمل را برای پسندیدن و اظهار نظر در مورد محتوای ایجاد شده توسط کاربر انجام نمی دهید ، به کاربران اجازه نمی دهید که به آنها اهمیت می دهند. این ارتباط برای انجام خوب در اینستاگرام و ایجاد وفاداری به برند بسیار مهم است.

3. STORIES

وقتی اینستاگرام Instagram Stories راه اندازی شد ، این ویژگی به سرعت به دست آمد بیش از 200 میلیون کاربر فعال روزانه به عنوان یک نام تجاری ، اگر فرصت استفاده از Stories را از دست بدهید ، این شانس را برای دست یافتن به نام تجاری عظیم از دست می دهید. هنگام ارائه داستانهای مارک دار خود ، باید به موارد بیشتری توجه کنید.

در حالی که تعداد بازدیدها مهم است ، باید مطمئن شوید که تعداد بازدیدهای شما در طول یک داستان معین زیاد کاهش نمی یابد. به عنوان مثال ، اگر داستان اول شما 100 بازدید ، داستان دوم شما 50 ، سوم شما 10 و آخرین شما 2 داشته باشد ، این نشان می دهد که مردم ممکن است داستان شما را مشاهده کنند زیرا نماد ظاهر می شود ، اما آنها خواندن را در نیمه راه متوقف می کنند ، زیرا آنها بی علاقه هستند تمرکز خود را بر روی ایجاد محتوایی بگذارید که باعث می شود افراد کل داستان را ببینند.

همانطور که محتوای “کش رفتن” را اضافه می کنید که بینندگان را به وب سایت می برد ، میزان پیگیری افرادی را که داستان را می بینند و یادداشت می کنند ، پیگیری کنید آیا آنها واقعاً انگشت خود را به سمت بالا بکشید اگر این معیار پایین است ، باید محتوای خود را طوری تنظیم کنید تا بتوانید اقدام بهتری انجام دهید.

اگر نرخ تبدیل شما با مشاهده وب سایت پایین است ، احتمالاً این بدان معناست که شما یا باید از ارسال محتوای اسپم به ترافیک بی فایده را هدایت کنید یا به سادگی کیفیت طراحی وب را بهبود بخشید.

4. تبدیل

سرانجام ، در تمام مراحل اینستاگرام خود ، به احتمال زیاد هدفی برای حساب خواهید داشت. این که آیا می خواهید مردم وب سایت شما را ببینند ، محصول شما را بخرند یا ویدیوهای YouTube شما را تماشا کنند ، باید به نحوه تبدیل رسانه های اجتماعی خود توجه کنید.

اولین قدم در اینجا این است که مشخص کنید کدام معیار را دارید در حال تمرکز بر روی نمایش صفحات ، فروش ، مشترکین یا ترکیبی از موارد فوق است.

در مرحله بعد ، نحوه دستیابی به دنبال کننده ، تعامل با آنها و تبدیل آنها به یک عمل کامل. همانطور که این فرایند را ارائه می دهید ، می توانید اقدامات خود را برای اطمینان از حداکثر تبدیل بهینه سازی کنید.

این که آیا در پیوندهای کلیکی ، عدم خرید یکبار در سایت خود یا عدم اشتراک پس از مشاهده یک ویدئو تشخیص داده اید. ، شکستن فرایند پیچیده “تبدیل” به اجزای جداگانه به شما امکان می دهد ببینید کجا باید جریان را تعمیر کنید.

با تشخیص دقیق مخاطبین خود و نحوه انجام آن ، آزمایش و خطا انجام می شود. تا به بهترین نحو با آنها درگیر شود وقت و تلاش خود را صرف کشف سایر محتواسازان کرده و از نحوه ایجاد بهترین محتوای ممکن و به حداکثر رساندن هر یک از این معیارها الهام بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *